خبرهای داغ:

بسیج ضامن حفظ حیات انقلاب اسلامی

امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک گفت: جامعه امروز ما با تفکر بسیجی از برحه های سخت می تواند به آسانی عبور کند، در واقع بسیج ضامن حفظ حیات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۶۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
وی در ادامه با اشاره به ۵ آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) گفت: دشمن بدنبال نفوذ و رقیب سازی برای این نهاد ارزشمند است.
حجت الاسلام خدامی در ادامه با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان برای براندازی نظام ، تحت عنوان نفوذ افزود: متهم کردن بسیج به تند روی ، از موارد تکمیل کننده پروژه نفوذ است.
وی در ادامه با اشاره به برخی از ویژگی های بسیج گفت: مکتبی بودن، اخلاص، اطاعت از ولایت فقیه،شهادت طلبی، تواضع ، فروتنی، غیرت دینی ، حسن خلق ، شجاعت ، عدم وابستگی، مردمی بودن و آشنایی با فرهنگ بصیرت و ولایتمداری از ویژگی های شاخص بسیج است.
حجت الاسلام خدانی : در ادامه با اشاره به برخی از مناسبت ها از جمله شهادت امام رضا (ع ) و شهید مدرس گفت: امام رضا (ع) با شجاعت ، مبارزه ، هجرت و شجاعت خوداسلام را زنده کرد.
امام جمعه اندیمشک در ادامه با اشاره به شهادت ، شهید مدرس گفت: شهید مدرس الگوی جامعی برای نصاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و امید است، زهد ، صراحت، اسلامخواهی ، مبارزه با فساد، جدال او با دشمنان برای همه اهالی مجلس الگویی منطقی باشد.
وی گفت: فلسفه تشکیل سازمان بسیج مستضعفان مقابله با تهدیدهای جنگ نرم دشمنان اسلام است که همه باید در این راستا به این نهاد کمک کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار