دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در زنجان؛
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از خستگی عده ای ابراز تأسف کرد.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۶۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: سرلشگر محسن رضایی که در همایش فرماندهان، پیشکسوتان و نخبگان بسیج استان زنجان سخن می گفت، اظهار کرد: عده ای در حال حاضر احساس خستگی می کنند که کشور و انقلاب را نمی توان با خستگی اداره کرد.

وی در ایتدای سخنرانی خود به سالروز تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: ارتش بعث عراق که وارد ایران شد، همه متوجه ارزش اقدام امام راحل در تشکیل بسیج شدند؛ هرچند که برخی آن را به حساب تجربه امام گذاشتند، اما حوادث بعد از جنگ هم نشان داده که اگر وجود این نیروی عظیم نبود تا امروز چیزی از انقلاب نمانده بود و بارها سقوط می‌کرد، کما اینکه نظام بارها به لبه پرتگاه و نخ باریک رفته و ایثار، علاقه و عشق بسیجی‌های مخلص، آن را نجات داده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: حوزه‌های سیاست، امنیت، دفاع، موشک، هسته‌ای و ماهواره، تربیت کادر و نیروی انسانی فرهیخته در این بخش، از خود این پیشرفت‌ها هم مهم‌تر است که در مقاطعی از تاریخ ایران می‌توان نامی از آن‌ها یافت، چراکه طی 30 تا 40 سال گذشته‌ ده‌ها برابر گذشته نیروی فرهیخته تربیت شده است که ثمره این انقلاب محسوب می‌شوند.

دکتر رضایی با اشاره به اینکه کار با جوانان یک مهارت خاصی می‌خواهد ابراز کرد: اگر این مهارت در مدیران ما وجود داشته باشد می‌توانند از جوانان استفاده کنند.

وی با اشاره به عملکر اقتصادی دولت یازدهم با توجه به قرار داشتن در جنگ اقتصادی خاطرنشان کرد: دولت اگر از ابتدا روی توانایی‌های داخلی برنامه‌ریزی می‌کرد به طور یقین امروز موفق‌تر بود.

سرلشگر محسن رضایی با عنوان اینکه تردید و دودلی را باید کنار گذاشت افزود: تغییر نظر امریکا خواب و خیال است و هیچ گاه آبی از امریکا نخواهد جوشید.

ارسال نظرات