جمعی از مسئولین سپاه ناحیه کوثر با خانواده معظم شهید مسعود خالصی و همچنین خانواده جانباز 8 سال دفاع مقدس میرآقاسی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۷۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج، فرمانده سپاه ناحیه کوثر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و دیگر سبزپوشان سپاه ناحیه کوثر، ضمن دیدار و دلجویی از خانواده شهید خالصی و خانواده جانباز 8 سال دفاع مقدس م"میرآقاسی"، با آرمان های امام و شهدا و مقام معظم رهبری تجدیدمیثاق بستند.

سرهنگ 2 پاسدار، بیژن راعی فرمانده سپاه کوثر در این دیدار هفته بسیج را به حضور خانواده های شهدا تبریک گفت و این نوع مراسمات را روحیه بخش مسئولین و همچنین خانواده های شهدا عنوان کرد.

وی گفت: دیدار با خانواده های شهدا تجدید بیعت با شهدا و جدید قوا برای مسئولین امر است تا در خدمات رسانی به امت اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.

فرمانده سپاه کوثر تکریم خانواده های شهدا را وظیفه مسئولین برشمرد و افزود: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است، این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بس بزرگ محسوب می شود.

ارسال نظرات