خبرهای داغ:

اجتماع بزرگ بسیجیان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر

صبح روز جمعه ۵ آذر و همزمان با روز بسیج، تجمع بسیجیان بندرماهشهر در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، برگزار شد
کد خبر: ۸۷۸۳۲۷۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از ماهشهر صبح روز جمعه ۵ آذر و همزمان با روز بسیج، تجمع بسیجیان بندرماهشهر در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، برگزار شد

در این مراسم حجت الاسلام رخشا مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین(ع)، سرهنگ زبیدی فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر، نعمت الله قنواتی رئیس شورای شهر بندرماهشهر و حجت الاسلام منتشلو مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر حضور داشتند.

سخنران ابتدایی این مراسم لارتی کارشناس مسائل سیاسی بود که با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: بسیج را نباید محدود کرد، بسیاری از افراد در جامعه ما تفکرشان بسیجی است و در خط انقلاب قرار دارند که این از همه چیز مهم تراست.

وی افزود: باید اختلافات را کنار گذاشت و با توجه به اشارات مقام معظم رهبری به سوی هدفی بزرگتر که در پیش رو است حرکت کنیم.

در پایان مراسم نیر سرگرد اسلام دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر پشت تریبون رفت و ضمن خیر مقدم به بسیجیان و مهمانان حاضر در مراسم اظهار کرد: با وجود همه ناملایماتی که ممکن است وجود داشته باشد اما بسیج از هدف خود دست نمی کشد و برای رسیدن به آن نیز از همه داشته های خودش می گذرد.

وی ادامه داد: دشمن از این موضوع ترس دارد سعی می کند جلوی اشاعه این فرهنگ را بگیرد، که به فضل خداوند پیروز نخواهد شد.

پس از پایان سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر، نیروهای حاضر در این ناحیه به سوی مصلی نماز جمعه برای شرکت در نماز سیاسی، عبادی جمعه حرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها