افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کوثر

در چهارمین روز از هفته مبارک بسیج و با همت بسیج سازندگی و فعالان عرصه اقتصادی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان کوثر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۸۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ دوم پاسدار بیژن راعی، فرمانده سپاه ناحیه کوثر در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، با بیان اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب است عنوان کرد: به مناسبت هفته مبارک بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با 20 غرفه برپا شده است که برای بازدید عموم آزاد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوثر تصریح کرد: در این نمایشگاه تولیدات و صنایع دستی بانوان و برادران بسیجی عرضه و به معرض فروش گذاشته می شود که همه اقشار مردم می توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه که تا شنبه هفته آینده برپا است؛ توسط کارشناسان این مجموعه مشاوره شوند.

راعی اظهار داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه کمک به توانمندی تولید کنندگان است که در سال های قبل نیز مورد استقبال اهالی رو برو شده بود.

وی همچنین هدف دیگر از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را احیای بازار فروش برای بسیجیان و عرضه تولیدات در بازارهای شهر گیوی عنوان کرد.

فرمانده بسیج ناحیه کوثر در پایان گفت: خیلی از افراد صنایع دستی و تولیدات خوبی فراهم می کنند ولی بازار فروش برای این قشر از جامعه مهیا نیست؛ اینچنین نمایشگاه ها باعث می شود تولیدات به بازار فروش راه پیدا کند و بتوان تولیدات داخلی را در بین خانواده ها رواج داده و از واردات و قاچاق کالا جلوگیری کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار