در پنجمین روز از هفته گرامیداشت بسیج ؛
در پنجمین روز از هفته گرامیداشت بسیج برنامه های متنوع و مختلفی در سطح شهرستان خلخال برگزار و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۹۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، در پنجمین روز از هفته گرامیداشت هفته بسیج با حضور مسئولین شهرستان خلخال مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی و استاد مدیحه سرایی جهان اسلام در حسینیه شهدای گمنام خلخال گرامی داشته شد.

در ادامه مسئولین به زیارت مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و گمنام خلخال رفته و با نثار گل و قرائت فاتحه یاد وآنها را گرامی داشتند و در هفته گرامیداشت بسیج با آنان تجدید میثاق کردند.

در سالن ارشاد خلخال یادواره 5 شهید فرهنگی شهرستان خلخال به همت کانون بسیج فرهنگیان شهید یوسف بابایی خلخال خلخال برگزار و سخنرانان بر لزوم ادامه راه شهدا وحفظ دستاورد آنان تاکید کردند.

به گزارش ازناو ، در سطح شهر خلخال مسئول سپاه و بنیاد شهید وامام جمعه شهرستان به دیدار چهار خانواده شهید والامقام در شهر خلخال و روستای اندبیل رفته و لوح سپاس به آنان تقدیم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در این دیدار ها ضمن تقدیر از خانواده معظم شهداء آنان را الگوی صبر و پایداری در جامعه عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی نیز ضمن اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب خانواده شهدا را چشم چراغ جامعه عنوان و بر لزوم تکریم آنان تاکید کرد.

در سپاه ناحیه خلخال همای طلایه داران اقتصاد مقاومتی شهرستان خلخال برگزار و با حضور مسئولین سپاه و جهاد کشاورزی از دو تلاشگر عرصه اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی و تولید کننده تجلیل شد.

همزمان با هفته بسیج نشست های بصیرت و روشنگری و گفتمان ولایت در خلخال برگزار شد.

همچنین به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج یک دوره مسابقات تکواندو در سالن حجاب خلخال برگزار شد.

ارسال نظرات