فرمانده سپاه لردگان در تجمع بسیجیان مراسم5 آذر، گفت: بسیج رمز ماندگاری انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۰۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود موسوی درتجمع بزرگ مدافعان حرم در مصلی لردگان بیان كرد: بسیج از ابتدای شكل گیری خود بارها مورد نامهربانی قرار گرفت.

فرمانده سپاه لردگان اظهار كرد: در ابتدای جنگ به واسطه بنی صدر خائن حتی به بسیجیان سلاح نمی دادند.برخی هم بسیج را خشونت طلب قلمداد می كردند. به چه جرمی؟ مگر بسیج چه كرده بود؟ بسیج در مسیر اسلام و انقلاب حركت كرد و همه بدانند امروز هم بسیج در مسیر اسلام و انقلاب حركت خواهد كرد.

سرهنگ موسوی یادآور شد: در زمان رژیم پهلوی یك زن مست آمریكایی با ماشین 5 جوان ایرانی را به كام مرگ برد؛ اما كسی نتوانست از مظلوم دفاع كند و جالب اینكه آن زن از روزنامه كیهان وقت شكایت كرد كه چرا تیتر زدی یك زن مست آمریكایی. كسی جرأت دفاع در برابر آمریكا نداشت.

موسوی ادامه داد: اما امروز به بركت انقلاب و امام و بسیج، آمریكا ذلیل و زبون شده است و همه بدانید تا بسیج و بسیجی در میدان باشد آمریكا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بكنند.

وی در پایان، گرفتن حقوق های نجومی را مخالف تفكر بسیج دانست و گفت: هركسی كه حقوق نجومی گرفته است باید از كار عزل شود و با او قاطعانه برخورد شود.

ارسال نظرات