خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا گفت: بسیج در استحکام هر چه بیشتر انقلاب اسلامی تاثیرگذار بوده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۴۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدعلی ملک محمدی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان  بوئین زهرا بسیج را از مهم ترین یادگاران امام راحل دانست و افزود: بسیج در استحکام هر چه بیشتر انقلاب اسلامی تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده ای است که آقایی استکبار را در دنیا به هم ریخته است گفت: استکبار از همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی متوجه این پدیده شد و از همان اول توطئه های مختلف را یکی پس از دیگری بر علیه این پدیده مبارک انجام داده است که تا هم اکنون نیز ادامه دارد.

ملک محمدی ادامه داد: توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی همیشه پابرجا خواهد بود اما آنچه ما باید در خودمان ایجاد نماییم تا دشمن از تهدید بر علیه ما منصرف شود قدرت دفاعی ما است.

وی در ادامه اقتصاد، علم، توان نظامی، جغرافیا، اقتدار سیاسی و همچنین نیروی انسانی را از مهم ترین مولفه های قدرت یک کشور برشمرد و خاطر نشان کرد: مولفه های فوق هر کدام بنا به تناسب برای کشور بسیار مهم هستند اما نیروی انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا تاکید کرد: مولفه نیروی انسانی چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی در موازنه قدرت بسیار مهم است چرا که حضور مردم در صحنه باعث ایجاد رعب و وحشت در دل دشمن می شود و بسیج این مولفه را چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی داراست.
2001/پ20/ب 

ارسال نظرات
پر بیننده ها