اصلانی در گفتگو با «بسیج»:

مرحومه دباغ نمونه تمام عیار یک زن مسلمان و الگوی مناسبی برای دختران کشور است

اصلانی با بیان اینکه خانم دباغ نمونه تمام عیار یک زن مسلمان است گفت: مرحومه دباغ می تواند پشتوانه و الگوی خوبی برای دختران جوان سرزمین ما باشد.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۴۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در حاشیه مراسم یادبود مرحومه مرضیه دباغ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به ویژگی های شخصیتی و روحیه انقلابی گری مرحومه مرضیه دباغ اظهار داشت: خانم دباغ به شایستگی نام زینب انقلاب را دارند، ایشان زینب وار، رژیم ستم شاهی را رسوا کرد و بعد از انقلاب نیز در تداوم راه امام راحل و شهدا در سنگر دفاع از ولایت باقی ماند.

وی افزود: مرحومه دباغ نقش بسزایی در افشاگری فتنه فتنه گران داشت و هیچگاه درصدد سازش با دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونسیت برنیامدند و همیشه با دشمنان قسم خورده انقلاب مبارزه می کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های شاخص مرحومه دباغ، ولایت مداری ایشان بود که در تداوم خط امام در خط ولایت فقیه قرار داشتند و جانانه پای ولایت ایستادند و در فتنه نیز به خوبی روشنگری کردند.

اصلانی در خاتمه با بیان اینکه خانم دباغ از لحاظ اجتماعی، فرهنگی، بصیرت و خانوادگی نمونه تمام عیار یک زن مسلمان است گفت: مرحومه دباغ می تواند پشتوانه و الگوی خوبی برای دختران جوان سرزمین ما باشد که در کنار آنها زنی زندگی کرده که نسبت به زمان خود آگاه و موقعیت شناس بوده و هیچگاه زیر بار ستم و ظلم نرفت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره در خط انقلاب ایستادگی کرد و امیدواریم ایشان همچنان به عنوان یک اسوه و الگو راهگشای دختران جوان کشورمان باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار