خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی در همایش مدافعان حرم در نطنز:
امیر سرتیپ جوکار گفت: امروزه موفقیت هایی که در عرصه های مختلف مدیریتی به وجود آمده است ناشی از تزریق تفکر بسیجی در کلاس های درس، دانشگاه و عرصه های مدیریتی است که باید آن را ارج نهاد.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۵۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج در نطنز ، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی صبح امروز در همایش شکوه و اقتدار بسیج شهرستان نطنز که در سالن ورزشی شهید خارابادی برگزار شد، اظهار کرد: هر وقت در جمهوری اسلامی به تنگا رسیدیم و در مدیریت کلاسیک با مشکل مواجه شدیم، بسیج نقش گره گشایی خود را به خوبی ایفا و مشکل را برطرف کرد.

امیر سرتیپ اباذر جوکار با تاکید بر نقش بازدارندگی بسیج در مقابل تهدید های دشمن، افزود: در فتنه ۸۸ نیز بسیجیان با تمسک به منویات رهبر معظم انقلاب و با خط گرفتن از ولایت فقیه به موقع در عرصه حاضر شدند و نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی تصریح کرد: اینکه امروزه دشمن از موفقیت خود در حوزه جنگ سخت ناامید شده است، به خاطر روحیه بسیجی و ترویج این فرهنگ مقدس در جامعه اسلامی ما است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی ادامه داد: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در لباس بسیج در زمان هشت سال دفاع مقدس و موفقیت هایی که به واسطه این حضور به موقع حاصل شد خود نقطه قوتی در جنگ تحمیلی دشمن علیه ملت ایران به شمار می آید.

وی به نقش بسیج در حوزه های مختلف اشاره و بیان کرد: امروزه موفقیت هایی که در عرصه های مختلف مدیریتی به وجود آمده است ناشی از تزریق تفکر بسیجی در کلاس های درس، دانشگاه و عرصه های مدیریتی است که باید آن را ارج نهاد.

امیر سرتیپ جوکار به نقش بسیجیان در مقابله با جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: بسیجیان در عرصه جنگ نرم و مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان انواع تهدیدها را شناسایی کرده و با روشن کردن قطب نمای بصیرت خود راه مقابله با دشمن را تشخیص داده و وارد عمل می شوند.

وی از ایجاد یک جامعه منتظر به عنوان بعد دیگر فعالیت بسیج نام برد و تصریح کرد: بسیج متعلق به هیچ جناحی نیست، بلکه یک راه حق و مستقیم است که در بعد سیاسی با بصیرت، در بعد اقتصادی با تحقق اقتصاد مقاومتی، و در عرصه فرهنگی با مقابله با نفوذ در جهت عزت و اقتدار انقلاب گام بر می دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی خاطر نشان کرد: امروزه دشمن در صدد نفوذ و ضربه زدن به این نهاد مقدس است و بسیجیان باید مواظب باشند تا از غیر ولایت فقیه خط نگیرند، چرا که در این صورت با خطر جدی روبرو شده و از هدف اصلی خود دور می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها