خبرهای داغ:
دبیر جبهه فرهنگی قزوین:

هفته بسیج بزرگداشت فضیلت و رشادت‌های یک ملت است

دبیز جبهه فرهنگی استان قزوین گفت: ماشین رسانه ای امپراطور عالم امروز از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای ایجاد تشکیک و شبه در ذهن جوان و نوجوان امروز انقلاب استفاده می‌کند، باید در برابر این حجم عظیم ایستاد
کد خبر: ۸۷۸۳۳۸۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج در حوزه صیاد شیرازی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین برگزار گردید.

عباس کاظمی، دبیر جبهه فرهنگی استان قزوین دراین مراسم اظهار کرد: بزرگداشت  هفته بسیج ،بزرگداشت فضیلت ها و رشادت های یک ملت است، ملتی که سال های سال در برابر پیچیده‌ترین و سخت ترین دشمنی ها ایستادگی کرده است.

وی افزود: روز بسیج در تقویم جمهوری اسلامی، روز ایستادگان و رزمندگان و همه کسانی است که در آزادی و استقلال جمهوری مقدس اسلامی نقش ایفا کردند.

کاظمی بیان کرد: یک تکلیف دشوار و بزرگی بر گردن ما است و این تکلیف خصوصا در این مقطع زمانی این است که بسیاری از فرازهای مهم و تاثیر گذار در طول عمر انقلاب رابرای نسل های نو بیان بکنیم،  نسلی که امروز در معرض شبهات ابهامات و اشکالات قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: ماشین رسانه ای امپراطور عالم امروز از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای ایجاد تشکیک و شبه در ذهن جوان و نوجوان امروز انقلاب استفاده می‌کند.

کاظمی تصریح کرد: ما باید از هر فرصت و تریبونی برای بازگو کردن مبانی انقلاب که مبتنی بر اسلام و قرآن عزیز و مبتنی بر اندیشه های ناب امام خمینی است استفاده کنیم، اگر چنین فضایی را فراهم نکردیم و نشد امروز نظام سلطه با همه ی توان در صحنه است برای اینکه این دژ مستحکم واین قلعه بزرگ انقلاب اسلامی را که نتوانسه بیش از سی سال و قریب به چهار دهه در آن نفوذ کند و آن را تسخیر نماید، امروز طراحی کرده است که از درون این نفوذ را طراحی کند و هملیاتی نماید.

دبیر جبهه فرهنگی استان قزوین اذعان کرد: ما نباید فراموش کنیم  که ملت ایران از چه فضایی امروز به جایی می رسد که دشمنان قسم خورده انقلاب خصوصا رژیم صهیونیستی و نخست وزیر آن اعتراف به رشد و پیشرفت مثال زدنی و چشمگیر جمهوری اسلامی ایران می‌کند.

وی ادامه داد: شما پیام های مختلف امام بزرگوار را مطالعه کنید که در اتفاقات مختلف بیان فرمودند، استکبار ستیزی، کفرستیزی و در یک جمله آمریکا ستیزی موج می‌زند بر خلاف برخی اظهار نظر ها که صورت می گیرد تحت عنوان اینکه امام راحل در سال های پایانی عمر با برکتشان موضوع مذاکره و ارتباط با آمریکا رو پذیرفته بودند.

کاظمی متذکر شد: برخسی آقایان به امام دروغ می‌بندند، به امامی که تا دقایق پایانی عمرشان لحظه ای از مبارزه دست  برنداشتند و تا دقایق آخر راه های نفوذ را بسته بودند و بارها فرمودند که ماهیت انقلاب اسلامی قابل جمع شدن با آمریکا نیست.

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی که از دسترنج ملت های مظلوم برای خود کاخ می‌سازد و در راه رسیدن به اهداف شوم و پلید خود دست به هرکاری می‌زند دربرابر جریانی که خودش را نسبت به جبهه مظلوم بدهکار می داند، چگونه می شود ظالم و مظلوم باهم بتوانند کنار هم بنشینند تا زمانی که ظالم ظلم می کند و تا زمانی که مظلوم در معرض ظلم است امکان گفتگو کردن و معامله کردن وجود ندارد.

کاظمی در پایان یادآور شد: امروزه هرکسی که ذره ای شرف در وجودش باشد ارتباط با آمریکا را نفی می کند.

آمریکا اینبار برای ضربه زدن دیگر راهبرد تقابل و جنگ را پیش نگرفته است، اینبار راهبرد ارتباط را انتخاب کرده است.

آنها با تقویت و حمایت از جریان های به تعبیر خودشان معتدل میانه رو که تعبیر خطرناکی است که بعضی ها دم از آن می زنند و آنان دنبال این هستند که اندیشه امام را با اندیشه نظام فاسد جهانی با هم جمع کنند.

عده ای با اینکه زیر عکس امام می نشینند برخلاف عقاید وگفته های ایشان حرکت می‌کنند و نتیجه آن تسلط مجدد نظام سلطه بر این کشور خواهد شد.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها