یکی از کارشناسان مذهبی کلیبر در یادواره شهدای پایگاه های بسیج شهید رجایی علولو، شهید تجلایی سردارآباد و شهید صدوقی بایرام خواجه، گفت: بسیجیان باید با تشخیص دقیق حق از باطل و با بصیرت کامل در مقابل توطئه دشمنان بایستند.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۸۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام مهدی زاده حق و باطل را به عنوان دو مقوله ی ضد هم توصیف و بیان کرد: حق و باطل از آغاز خلقت وجود داشته و خوشا به حال آنانکه با بصیرت حق را انتخاب کردند و کسانی که به باطل گرویدند مسلما در بصیرت مشکل دارند.

وی افزود:دشمنان نظام و انقلاب هر روز با یک فتنه جدید وارد می شوند تا در میان مسئولان و دست اندرکاران نظام تفرقه و اختلاف بیندازند ولی بسیجیان و مسئولان بسیجی باید با بصیرت کامل و با تکیه بر آرمان شهدا این توطئه ها را خنثی کنند.

فرمانده حوزه خاتم الانبیا آبش احمد نیز در سخنانی شهدا را مظهر قدرت ملت ایران خواند و اظهار داشت: شهدا متعلق به همه آحاد ملت هستند و هر جا نامی از شهید و شهادت به میان می آید، همه مردم ایران به رشادت ها و جانفشانی های شهداء در دفاع از نظام و انقلاب افتخار می کنند.

علی امیدواری اظهار کرد: هر شخصی که با سهل انگاری و بی تفاوتی موجب شود دشمن از راههای مختلف موجب ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه شده و وحدت مسلمین را به هم بزند در مقابل خون شهدا پاسخگو خواهد بود.

یادواره شهدای پایگاه های بسیج شهید رجایی علولو، شهید تجلایی سردارآباد وشهید صدوقی بایرام خواجه در محل مسجد امام زمان(عج) روستای علولو برگزار شد.

ارسال نظرات