مدیرکل صداوسیمای لرستان گفت:تفکر بسیجی باعث اقتدار وعظمت نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۰۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،محمد بازوند در اجتماع بزرگ بسیجیان که به مناسبت 5آذرماه با عنوان مدافعان حرم شهرستان پلدختر که در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد با بیان اینکه بسیج رمز ماندگاری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است  اظها داشت:تشکیل بسیج تعلیم خداوند متعال به حضرت امام(ره) که امروز همه باید از این ارزشها حفظ و حراست کنیم.
وی تاکید کرد:بسیجیان در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر صدام و ارتش های تا بن دندان مسلح جهان ایستادند و به پیروزی رسیدند .
بازوند گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون هرکجا تفکر بسیج و بسیجی حضور داشته با موفقیت همراه بوده  و در بحث انرژی هسته ای اگر توفیقی حاصل شده نشات گرفته از هدایت مقام معظم رهبری به عنوان بزرگترین بسیجی و شهیدان دانشمند بسیجی به مانند شهیدان علی محمدی ، شهریاری ، احمدی روشن و رضایی ، است که با عشق به ایران و تفکر بسیجی حرکت کردند .

وی با بیان اینکه  امروز تفکر بسیجی عظمت و اقتدار ایران را به وجودآورده است افزود: این عظمت باعث شد که همه دنیا یک طرف و ایران یک طرف پشت میز مذاکره تحت عنوان انرژی هسته ای قرار بگیرد.

مدیرکل صداوسیمای لرستان افزود:اکنون کشورما با افتخار جز هشت کشوری که دارای انرژی صلح آمیز هسته ای و در زمینه های نانو،هسته ای و موشکی افتخارات متعددی را کسب کرده است.
بازوند تصریح کرد:ادامه حرکت افتخار آمیز کشور،استان وشهرستان در حوزه های مختلف نیازمند توجه به ارزش هایی از قبیل بسیج است.
وی یادآورشد:حضور بسیج در همه مسئولیت ها،جایگاه ها و لایه های مختلف از سطوح پایین وبالا از عوامل موفقیت نظام است.
 وی بیان کرد:نظام سلطه در دهه سوم پس از اینکه در مرحله تغییر رفتار حاکمیت نتوانست پیروز شود به دنبال تغییر در رفتار و بدنه و توده مردم را در اولویت قرار داد.بازوند افزود:آمریکا پس از ناامید شدن از شکست در جنگ صدام و توطئه های دیگر ،تصمیم به مقابله نرم با ایران را گرفت.
بازوند با تاکید براینکه موسسه آمریکایی،پنتاگون ،سازمان سیا و رییس جمهور آمریکا فهمیدند که نمی شود با ایران مقابله کرد افزود:آنها معتقد بودند که ایران به لحاظ کمیت،کیفیت مردم با عنوان بسیجی بودن ،موقعیت جغرافیایی در منطقه و رشد نظامی به یک قدرت شکست ناپذیر تبدیل شده است.
مدیرکل صداوسیما،راه اندازی کانال های رادیویی وتلویزیونی ماهواره ای برای مقابله با ایران اشاره کرد وگفت:دشمن با صرف بودجه های میلیاردی در تلاش هستند مردم را از صحنه دور کنند .
وی با بیان این مطلب که دشمنان نظام سعی دارند امام این امت را بدون امت بگذارند افزود: امت بدون امام خطر ندارد و امام بدون امت اقتدار ندارد بلکه رمز موفقیت در اتصال امام و امت است.
بازوند ادامه داد:وحدت و ارتباط تنگاتنگ امت با امام همان چیزی که تا کنون در این کشور وجود دارد و به فضل خدا ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: تفکر بسیجی همان عاملی که ایران توانسته در طول این چهار دهه با همه سیاست های شیطنت آمیز آمریکا ، رژیم صهیونیستی و اروپا همچنان مقتدرانه و روبه جلو در مقابل همه دنیا استکبار بایستد.
این مسئول با بیان اینکه بسیج در پنجم آذرماه توسط امام راحل تشکیل شد گفت: تشکیل ارتش 20 میلیونی و بسیج مستضعفین را برای همین مقابله با توطئه دشمنان و مستکبرین صادر کردند.
 مدیرکل صداوسیمای لرستان با اشاره به رشادت های بسیجیان در دوران دفاع مقدس افزود:در دوران دفاع مقدس حدود 55 کشور که در راس این کشورها آمریکا ، آلمان ، اتحادیه جماهیر شوری، انگلستان ،فرانسه و همه کشورها ی دارای حق وتو و سلاح هسته ای قرار داشتند به صدام دادند.
به گزارش بیان روز در این برنامه نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس،فرماندار،دادستان،مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه،شهردار،خانواده های معظم شهدا،ایثارگران،پیشکسوتان بسیجی،گردان های کوثر،الزهرا(س) و بیت المقدس حضور داشتند.
ارسال نظرات