فرزند ارشد مرحومه دباغ در گفتگو با «بسیج»:
راضیه دباغ گفت: یکی از عزیزان، صفت مادر انقلاب را به مادرم داده بودند،خصوصیت یک مادر این است که همیشه نگران فرزندانشان است، مادرم همیشه دلش می خواست این انقلاب همانگونه که انجام شد ادامه یابد.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۱۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

راضیه دباغ فرزند ارشد مرحومه دباغ در حاشیه مراسم یادبود مرحومه مرضیهدباغ در گفتگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری بسیجبا اشاره به ویژگی های شخصیتی و روحیه انقلابی گری آن مرحومه بیان داشت: مقام معظم رهبری ویژگی های مادرم را در سه کلمه آوردند: "زن مبارز انقلابی خستگی ناپذیر" که در واقع با سه کلمه، رفتار اجتماعی، فرهنگی و مبارزاتی مادرم را تعریف کردند.

وی ادامه داد: اکثر عزیران انقلابی و مبارزی که الان هستند و امیدواریم که همیشه حضور موثری داشته باشند برای رشد و تعالی انقلاب اسلامی زحمت ها و شکنجه های بسیار زیادی را متحمل شدند اما بعد از پیروزی انقلاب بسیاری از این عزیران به تدریج فراموش شدند و این کمرنگی به نفع هیچ کدام از ما نیست؛ ما می خواهیم همانطور که این افراد انقلاب کردند و آن را به دست ما رساندند ما هم به طور سلامت این انقلاب را به دست امام زمانمان برسانیم.

فرزند ارشد مرحومه حدیدچی با اشاره به نقش بسزای مرحومه دباغ در افشاگری فتنه گران فتنه 88 گفت: خطاها و لغزش هایی را که عده ای مرتکب شدند به ضرر انقلاب و نظام مقدس جامعه ما بود لذا باید به خطایی که انجام دادند برسند و توبه کنند و آغوش باز انقلاب را برای خودشان فراهم کنند.

راضیه دباغ یادآور شد: یکی از عزیزان ، صفت مادر انقلاب را به مادرم داده بودند، خصوصیت یک مادر این است که همیشه نگران فرزندانشان است و این برای مادر ما واقعیت داشت زیرا همیشه دلش می خواست این انقلاب همانگونه که انجام شد ادامه یابد، مادرم همواره چشم انتظار مسائل خوشایند برای انقلاب اسلامی ایران بود.


ارسال نظرات