خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: اگر جریان فرهنگی در مقابل انقلاب و اسلام به صورت عمدی و یا سهوی بوجود آید ، ما با قدرت در مقابل این جریان خواهیم ایستاد و این یعنی تفکر بسیجی .
کد خبر: ۸۷۸۳۴۳۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس در همایش مدافعان حرم که به مناسبت 5 آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در فردوس برگزار گردید عنوان کرد: با پیروزی انقلاب تا کنون سه جریان در برابر جمهوری اسلامی صف آرایی کردند که یک جریان به سرکردگی اسرائیل جنایت کار ، جریان دوم  استکبار که در راس آن آمریکا و جریان سوم جریان عربی فاسد که در راس آن عربستان سعودی است  با قوت در مقابل تفکر انقلاب و اسلام ایستاده اند تا جمهوری اسلامی ایران را زمین گیر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت امام  ، بسیج و شهدا این راه را بست تا جبهه دشمن انحراف ایجاد نکند .

وی انحراف در اعتقاد و تضعیف باور نسبت به اسلام ، انقلاب ، امام و شهدا ، انحراف در رفتار و انحراف در گفتار را ازجمله گام های و ترفند های دشمن برای مقابله به انقلاب عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه اگر باورمان در عرصه فرهنگ ضعیف شود زمین گیر خواهیم شد گفت : امروز عده ای به دنبال رخنه فرهنگی در جمهوری اسلامی هستند که کشف حجاب توسط عده ای که از نقاط مختلف و درقالب های تور های مختلف به شهرستان می آیند ، حذف درس شهید فهمیده به هر دلیلی و مطالبات برخی از مسئولان برای برگزاری کنسرت از جمله نمونه های رخنه های فرهنگی دشمن است . 

حجت الاسلام والمسلمین غلامی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر جریان فرهنگی در مقابل انقلاب و اسلام به صورت عمدی و یا سهوی بوجود آید ، ما با قدرت در مقابل این جریان خواهیم ایستاد و این یعنی تفکر بسیجی .

وی با اشاره به این که اگر باور ما در حوزه اقتصاد ضعیف شد و باور دینی به کمک اقتصاد نیاید شاهد مشکلات اقتصادی و اختلاس های گوناگون درکشور باشیم گفت: دشمن قصد دارد که اقتصاد مقاومتی که برگرفته از اسلام ناب است به اقتصاد وابسته و ورشکسته تبدیل کند .

نماینده ولی فقیه افزود : کسانی در اروپا بدنبال اقتصاد ریاضتی هستند ولی رهبری می فرمایند « اقتصاد مقاومتی » و اگر باور به مردم ، باور به انقلاب ، باور به اینکه ما می توانیم در ما تقویت نشود می شویم وابسته که دیپلماسی ایستادگی و مقاومت تبدیل شده به دیپلماسی خواهش .
 
وی با اشاره به اینکه  آقای ترامپ در مناظره های انتخاباتی می گوید اگر من رئیس جمهور شوم برجام را پاره می کنم افزود :  این یعنی زحمات 3 ساله کشور های  5+1 و جمهوری اسلامی ایران هیچ و دنیا برای ما جایگاهی ندارد و سه سال دیپلماسی بچه های  انقلابی ما ، زحمات دولت و مردم و پشتیبانی رهبری ما هیچ .
 
وی گفت : متاسفانه یک جمله گفته نشد فقط محکوم کردند اما رهبری عزیز وارد میدان شد و فرمودند  « اگر برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم » و نیز بعد از انتخاب ترامپ عده ای به کما رفتند اما رهبری فرمودند « ما نه خوشحالیم و نه ناراحت ، چرا که هر ریئس جمهوری در آمریکا آمده به ما ضرر و شر رسانده »

نماینده ولی فقیه در خصوص حوزه سیاست نیز گفت: در حوزه سیاست نیز باور دینی ، قرآنی و اسلامی باید وجود داشته باشد و به تاکید رهبری اگر قرار است نرمشی وجود داشته باشد آن نرمش باید قهرمانانه باشد ولی چرا دستگاه دیپلماسی کشور در خصوص حادثه منا ، حادثه نیجریه یک تشر محکم و انقلابی نزد.

عقب نشینی در حوزه اعتقادات باعث شکست حتمی می شود 

وی به هشدار رهبری در خصوص نفوذ در بسیج و ایجاد جریانی که در مقابل بسیج قرار دهند تا کار بسیج را کم رنگ کنند اشاره کرد و افزود : در حوزه اعتقادات اگر عقب نشینی کنیم شکست ما حتمی است .

غلامی با اشاره به انحراف رفتار توسط دشمن نیز گفت: آن هایی که می ترسند از روی پرچم آمریکا و اسرائیل رد شوند بدانند اگر امروز جمهوری اسلامی ایران حرفی برای گفتن دارد و قدرتی دارد به خاطر همین مرگ براسرائیل و مرگ بر آمریکا گفتن ها است.

وی در ادامه با اشاره به احساس شرمندگی رئیس جمهور برای لغو سخنرانی اربعین در مشهد گفت: آقای رئیس جمهور آیا لغو سخنرانی موجب شرمندگی شماست یا اختلاس های 8 هزار میلیاردی و یا اینکه آمریکا هر روز یک تحریم جدید بکند و شما جز تشر به نیروهای انقلابی حرفی برای گفتن به آن ها نداشته باشید آیا این شرمندگی نیست؟

نماینده ولی فقیه در سپاه فردوس گفت : چرا شما در مقابل لغو سخنرانی افراد انقلابی احساس شرمندگی نکردید ؟ چرا در مقابل بیکاری جوانان و تعطیلی دهها کارخانه احساس شرمندگی نکردید ؟
غلامی با اشاره به اینکه عده ای امروز  با گفتار برای شبکه های بیگانه سوژه ایجاد می کنند که ما باید مراقب باشیم افزود : بسیجی با بصیرت ، با اطاعت از ولایت و حضور در وسط میدان در مقابل آنها خواهد ایستاد .
وی خاطر نشان کرد : اگر امروز در عرصه فرهنگ ، اقتصاد و سیاست عقب نشینی کنیم باید احساس شرمندگر کرد .

نماینده ولی فقیه در پایان در خصوص وظیفه یک بسیجی در برابر این ترفند ها و انحرافات دشمن گفت: شنیدن حرف حق از قرآن و سنت و ولایت و رهبری ، تلاش و کوشش در عرصه فرهنگ و اقتصاد و سیاست ، مشورت با انسان های آگاه و اقتدا به افراد هدایت شده مثل شهدا و معرفی این الگو های خوب به جامعه  از جمله وظایف یک بسیجی است که باید آن ها را بپذیرد و انجام دهد.

وی در پایان خطاب به رهبری عزیز گفت :  بسیجیان در این مکان و در سراسر نقاط کشور آمده اند تا با شما بیعت ببندند که از مسیر انقلاب ، اسلام و ولایت هرگز جدا نخواهیم شد و این شعار همه ی بسیجیان است که لبیک یا خامنه ای .
 
در حاشیه این  مراسم تحویل بیرق شهدا به نسل جوان بسیج توسط خانواده معظم شهدا و نیز تجلیل از فرمانده گردان الی بیت المقدس حوزه حمزه سید الشهدا و فرمانده پایگاه بسیج فاطمه بنت اسد حوزه فاطمه الزهرا (س) خواهران فردوس که نمونه استانی شده بودند انجام گردید .
ارسال نظرات
پر بیننده ها