مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا:
مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا با بیان اینکه شهدا مظهر عزت و افتخار ایران اسلامی هستند، افزود: خانواده های معظم شهدا به واسطه این که بهترین و ارزشمندترین ثمره زندگی خود را به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستادند تا از کیان ایران اسلامی دفاع کنند حق بزرگی به گردن تک تک آحاد جامعه دارند و احترام و تکریم آنان واجب است.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۳۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از آستارا، پیمان ناصری زارع در دیدار با خانواده شهدای این شهرستان، یاد و خاطره شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامیداشت و با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: ولايت پذيری نخستين درسی است كه شهدا به ملت ايران اسلامی دادند كه شايسته است نعمت ولايت را با پيروی از كلام و منويات مقام معظم رهبری ارج نهيم.

وی با بیان اینکه شهدا مظهر عزت و افتخار ایران اسلامی هستند، افزود: خانواده های معظم شهدا به واسطه این که بهترین و ارزشمندترین ثمره زندگی خود را به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستادند تا از کیان ایران اسلامی دفاع کنند حق بزرگی به گردن تک تک آحاد جامعه دارند و احترام و تکریم آنان واجب است.

ناصری زارع در پایان گفت: شهدا برای دفاع از آب وخاک،مردم و دین اسلام جان خود را فدا کردند، وظیفه ما مسلمانان است تا با اتحاد و وحدت حافظ دین مبین و مقدس اسلام و خون شهدا باشیم.

گفتنی است، دیدار با سه خانواده معظم شهدا در بندر آستارا به همت دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آستارا و کانون بسیج رسانه این شهرستان و با مشارکت سپاه ناحیه و اداره بنیاد شهید و امور ایثاگران آستارا صورت گرفت و در این دیدار ها با اهدای هدایایی به رسم یادبود ازخانواده های معظم شهدا تجلیل شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان واقع شده و ۱۶۰ شهید گلگون کفن را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

ارسال نظرات