خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر در اجتماع بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه تفکر بسیجی به یک الگوی جهانی تبدیل شده، گفت: امروز در هر کشوری که می خواهند در مقابل استکبار مقاومت کنند با نامی متفاوت بروز می کند و این بسی برای ما افتخار است.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۶۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی با اشاره به دور اندیشی امام خمینی(ره) در خصوص بسیج، گفت: هنوز هم ابرقدرتها در مقابل این نیروی عظیم مردمی و در برابر تفکر و تیز بینی امام راحل شگفت زده و حیران مانده اند.

وی با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: این پیاده روی اقتدار شیعیان را به اثبات رساند و تفکر بسیج و نیروی عظیم مردمی را که بر گرفته از مکتب سرخ عاشوراست به عنوان تفکر برتر نمایان کرد.

حاتمی بسیج را از الطاف خداوند برای ایران خواند و اظهار داشت: تا زمانی که این تفکر زنده است، هیچ ابرقدرتی حتی نمی تواند نگاه چپ و خشمگینی به ما داشته باشد و در آتش خشم خود خواهند سوخت.

امام جمعه کلیبر نیز در سخنانی بسیج را ستون خیمه انقلاب عنوان و بیان کرد: این نیروی بزرگ مردمی توانست در دوران دفاع مقدس دشمنان تا دندان مسلح را زمین گیر وسختی ها را در نوردد و در حال حاضر نیز در همه عرصه ها چه در خدمات رسانی به مردم و چه در حفاظت از انقلاب آمادگی لازم را دارد و این از برکات انقلاب و نظام اسلامی و نتیجه دور اندیشی امام راحل است.

ارسال نظرات