فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه طوفان بزرگی که بسیجیان به پا کرده همچنان در حال از جا کندن بنیان های سست سیاست های عنکبوتی استکبار است، افزود: بسیج موتور محرک و قوه پیشران این نظام است.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۶۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، سرهنگ کیا عاشوری امروز در تجمع بزرگ بسیجیان در مصلی صومعه سرا با بیان اینکه بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان گمنامی و بی نشانی گرفته اند، اظهار داشت: سخنان امام راحل در حال سادگی دارای عمق فراوانی بود که همه ملت آن را به راحتی درک می‌کردند.

وی، امام خمینی(ره) را سازنده هویت و شخصیت ملت ایران دانست که در تاریخ اینگونه شخصیت‌ها کم دیده شده‌اند، افزود: انسان‌هایی که تاریخ پس از خود و هویت و شخصیت ملت‌ها را می‌سازند جاودانه می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه درست در زمانی که چراغ اسلام ناب محمدی در حال خاموشی بود امام راحل، اسلام را دوباره احیا کردند، گفت: بعد از گذشت ۳۸ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی همچنان این انقلاب ماندگار است.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه بسیاری از انقلاب های جهان بعد از گذشت ۱۵ تا ۲۰ سال به انحراف کشیده شده اند، تصریح کرد: حضرت امام راحل برای جاودانگی و ماندگاری این انقلاب شاهکارهای بزرگی از خود به یادگار گذاشت.

photo_2016-11-26_00-15-09

وی یکی از شاهکارها وهنرنمایی های امام راحل را تشکیل بسیج دانست وخاطرنشان کرد: بسیج چیزی جز یک الهام حقیقی و الهی نبود.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا اظهار داشت: حضرت امام(ره) با نوع نگاهی که به مردم داشت بر این باور بود می توان مردم را در تمام عرصه ها و صحنه ها وارد ساخت و اسلام را پیش برد و توطئه های دشمنان را خنثی کرد و موانع را از سرراه برداشت وکشور را ساخت.

سرهنگ عاشوری افزود: امام خمینی(ره) به عنوان موسس ارتش ۲۰ میلیونی به قابلیتهای مردم برای حضور و فعالیت در هر صحنه و عرصه ای ایمان داشت و معتقد بود درصورت هدایت درست و صحیح مردم می توان به اهداف الهی دست یافت.

وی گفت: از نظر امام راحل کشوری که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون تفنگدار هم داشته باشد و چنین مملکتی هیچگاه آسیب نمی بیند و باید هر جوان یک نیرو برای دفاع از اسلام باشد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا تصریح کرد: حضرت امام راحل در ۵ آذر ۵۸ با تاسیس بسیج سطح هرم قاعده قدرت را از سطح نیروهای مسلح به سطح وسیعی گسترش داد و به آن نگاه ملی بخشید.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه در آن زمان بسیج یک نهال نوپا و کوچکی بود که امروز به یک درخت تناور و قوی تبدیل شده است، خاظرنشان کرد: کارنامه پرافتخار بسیج دارای صفحات درخشان و افتخارآمیزی برای ملت است.

وی با بیان اینکه بسیج در ۸ سال دفاع مقدس تفسیرگر آیه « ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا » بود، اظهار داشت: بسیج توانست جنگ نامتوازن و نامتقارن هشت سال دفاع مقدس را به موازنه تبدیل کند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا بابیان اینکه بسیج نفسیرگر آیات جهادی الهی است، افزود: بسیج کانون تراکم و انباشتگی مقاومت ملت بزرگ ایران است.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه ان چیزی که دفاع مقدس را در جهان برجسته ومتمایز ساخت حضور نیروهای مردمی در جنگ بود ،گفت: وقتی بسیج نبود لبنان، کرانه باختری، صحرای سینا و سرزمین های محروم و مستضعف زیادی اشغال شد.

photo_2016-11-26_00-15-17

وی با بیان اینکه بسیجیان با حضور در میدان عمل، صحنه های سیاست جهان را دگرگون ساختند و ارایش قدرت را درجهان برهم زدند، تصریح کرد: بسیجیان فرمول های پیروزی و شکست را در جهان تغییر دادند و حقارت و ترس را بر دشمنان تحمیل کردند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا، بسیج را تجسم همه زیبایی ها و فضیلت ها دانست و خاطرنشان کرد: بسیج نقش زیبای عالم خلقت در وجود انسان است و بسیج افتخار انسان بر ملائکه است.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه بسیج تجلی فضیلت های انسانی است، اظهار داشت: بسیج مانند صخره های بلندی است که سرزمین ایران اسلامی توسط آن مستحکم شده و بسیج چشمه بی پایان از شور، شعور، ایمان، معرفت و عشق وامید است.

وی با بیان اینکه طوفان بزرگی که بسیجیان به پا کرده همچنان در حال از جا کندن بنیان های سست سیاست های عنکبوتی استکبار است(( وان اهن البیوت لبیت العنکبوت ))  ، افزود: بسیج موتور محرک و قوه پیشران این نظام است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا، نوشوندگی، پیش برندگی و محافظه کارانه عمل نکردن را جز صفات و ویژگی های برجسته بسیج دانست وگفت: امروزه بسیج منظومه ای چند وجهی در همه عرصه ها است.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه بسیج در عرصه نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در همه جا به عنوان یک راهبرد و استراتژیک مهم حافظ و نگهبان انقلاب است.

ارسال نظرات