پروژه نفوذ دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است

نشست سیاسی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج بن با سخنرانی معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در سالن جلسات فرماندهی ناحیه برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۸۳۴۸۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛در این نشست سرهنگ منوچهر خلیلیان در سه محور پروژه نفوذ و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )در جهت مقابله با آن ،انتخابات آمریکا و نتیجه انتخابات حساس ریاست جمهوری 96کشور به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت:دشمن مدت مدیدی است که با راه اندازی جریان نفوذ در بین بدنه ملت و دولت سعی در انحراف آرمان های اصیل انقلاب اسلامی را دارد .

خلیلیان افزود: آنچه را که امام خامنه ای عزیز در فرمایشات و مجالس عمومی خود به کرات از تهدید جدی انقلاب از آن نام می برد همین پروژه نفوذ است .

وی گفت:انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا و نتیجه حاصل که پبروزی ترامپ بوده است بیش آنکه سیمای در حال افول و فروپاشی سیاسی امریکا را نمایش داد درس تاریخی برای جریان سازش با آمریکا و خوش خیالی پوچ این جریان در جهت ایجاد رابطه با امریکا برای نجات اقتصادی در پی داشت .

خلیلیان تاکید کرد: پروژه جدید دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 96القاء ناکار آمدی نظام در جهت رفع معضلات اقتصادی مردم است که نتیجه این القاءات واهی چیزی جز بد بینی و سرخوردگی مردم از نظام و نهایتا عدم مشارکت بالا در انتخابات 96نخواهد بود .

ارسال نظرات