خبرهای داغ:
تجمع بزرگ بسیجیان پر شور سنقرو کلیایی با سخنرانی حجت الاسلام کماسی نماینده ولی فقیه درناحیه سنقر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۹۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از سنقر، حجت الاسلام مسلم کماسی در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سنقروکلیایی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت : هدف امام راحل از تشکیل بسیج دفاع از انقلاب اسلامی و رساندن کشور به اوج قله افتخار بوده است.

 

سرهنگ باوندپور با تبریک هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: حضرت امام (ره) در یک تاریخ بیاد ماندنی شجره طیبه بسیج را بر اساس فرهنگ عاشورا و فرهنگ حسینی پایه ریزی کردند و امروز به حمد خدا این شجره طیبه باعث برکت و تحول در جهان اسلام شده است.

 

وی تصریح کرد: بسیج در تنور دفاع مقدس ساخته شده و در دوران سازندگی رشد پیدا کرده و امروز درخت تناوری برای دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

 

وی افزود: امروز تأکید مقام معظم رهبری بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن است و ستون این امر عدم تبعیت از دشمن و استکبار و به تعبیری جهاد کبیر است، امروز به حمد خداوند متعال بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ستون جهاد کبیر است.

 

سرهنگ باوندپور تأکید کرد: امروز بسیج با روحیه صراحت و شجاعت پرچم دار جهاد کبیر است.

 

 فرمانده ناحیه جوانرود به ویژگی های بسیج از لسان مبارک مقام معظم رهبری اشاره کرد:"بسیج امروز سیاست اما سیاست زده نیست "، " بسیج امروز فراجناحی فکر می کند و بسیاری از مدیران جامعه اسلامی باید از بسیج یاد بگیرند و فرا جناحی فکر بکنند".

 
 
 
 
باوند پور در ادامه گفت:بسیج امروز پرچم دار اقتصاد مقاومتی بوده وتنها راه علاج رهایی کشور از تحریم پرداختن به اقتصاد مقاومتی است.
ارسال نظرات