سردار حسینی رییس پلیس راهور ناجا در اجتماع بسیجیان ناحیه مقاومت شهید بهشتی گفت : روحیه و تفکر بسیجی برگرفته از اسلام ناب محمدی است که این تفکر را معمار کبیر انقلاب امام راحل تعیین فرمودند و مقام معظم رهبری به خوبی آن را راهوری کردند
کد خبر: ۸۷۸۳۵۲۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰


به گزارش خبرگزاری بسیج  از سپاه تهران بزرگ؛ اجتماع بسیجیان منطقه 8 تهران با حضور سردار حسینی رییس پلیس راهور ناجا و فرماندهان و بسیجیان ناحیه مقاومت شهید بهشتی در بوستان فدک تهران برگزار شد.

در این رزمایش سردار حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا تفکر و روحیه ی بسیجی را حیاتی دانسته و افزود: شهدای عزیزمان با فدا کردن جان خود امنیت و ثبات را به ما هدیه کردند.

وی افزود: در یک نگاه تاریخی که در بیش از سه دهه ی گذشته اتفاق افتاده (در منطقه وبین الملل) به ما نشان می دهدکه ما توانسته ایم معادلات جهانی را کاملا تغییر دهیم.در زمانی که در دنیا دو قطب شوروی و آمریکا این نظام را تقسیم کرده بودند و آقایی و کد خدایی می کردند اتفاقی توسط جوانان پاکباز وانقلابیون این کشور با رهبری امام خمینی (ره)پیشوا و معمار کبیر انقلاب افتاد که سبب شد تمام معادلات جهانی را یکسره باطل کند.دنیای استکبار که متحیر از این اتفاق عجیب بود چاره ای جز توسل به ماشین افزار جنگی و تجاوز به مرز ها را نداشت و یک جنگ تمام عیاری را رقم زد.

سردار حسینی تصریح کرد: امروزه روحیه و تفکر بسیجی برگرفته از اسلام ناب محمدی است که این تفکر را معمار کبیر انقلاب امام راحل تعیین فرمودند و مقام معظم رهبری به خوبی آن را راهوری کردند و در هر زمان اوامر ایشان چراغ راه ماست و به عنوان یک بصیرت افزایی بر تک تک ما لازم است این راه را ادامه دهیم.

رییس پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد:امروز دشمن متوجه شده اگر بخواهد ما را زمین گیر کند با همین نفوذ فکر ی است . لذا در حال حاضر حیاتی ترین سرمایه ی ما تفکر بسیجی است تفکری برگرفته از تفکر سرخ عاشورایی و تفکر سبز مهدویت و تک تک ما وظیفه داریم بسیجی باشیم و بمانیم و این تفکر را نشر دهیم.


ارسال نظرات