خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه سنقر:

رمز جاودانگی و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج است

حجت الاسلام بنی عامریان گفت: بسیج مظهر پیشرفت علمی، معنوی و اقتدار و استقامت جامعه اسلامی است تا جایی که حرکت بسیجی وار و انقلابی مایه وحشت دشمنان انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۸۳۵۴۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
حجت الاسلام مجید بنی عامریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر،اظهار داشت : رمز جاودانگی و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج است.

 

مدیر حوزه علمیه امام خمینی شهرستان سنقروکلیایی بیان داشت: بسیج مظهر پیشرفت علمی، معنوی و اقتدار و استقامت جامعه اسلامی است تا جایی که حرکت بسیجی وار و انقلابی مایه وحشت دشمنان انقلاب است.

وی ابراز داشت: بسیج از اوایل انقلاب تاکنون پرونده درخشانی داشته و در تمام مواقع حساس و بحرانی حضور فعال و اثرگذار داشته و بر کارنامه افتخارات خود برگهای درخشان و افتخار آمیز افزوده است.

 

حجت الاسلام بنی عامریان خاطر نشان کرد : در عرصه های مختلف اعم از جنگ سخت و نظامی و چه در عرصه سازندگی و علمی و فرهنگی و جنگ نرم، بسیج نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده و همواره با حضوری فعالانه در جهت اعتلای آرمانهای نظام گام برداشته است.

 

حجت الاسلام بنی عامریان خاطرنشان کرد: بسیجیان باید اهل علم و معنویت و اخلاق بوده و الگوی خوبی برای نسل جوان باشند و تفکر و عمل بسیجی را به نسل بعد منتقل کنند.

 

وی در پایان ابراز داشت: باید بصیرت و دانش نسل جوان به ویژه نسل بسیجی کشور را ارتقا داد، زیرا دشمن بیکار نبوده و با نقشه های متعدد قصد ضربه زدن به نظام را دارد، از این رو تیزبینی و کیاست بسیجیان می تواند این توطئه ها را خنثی کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
ارسال نظرات