فرمانده سپاه ناحیه درگز گفت: بسیج با تحلیل و رصد وقایع، همیشه آماده یاری به انقلاب و جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۸۳۵۴۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ‌دوم پاسدار محمدرضا غفاری در همایش ۵ آذر بسیج که در مصلای الغدیر شهرستان درگز برگزار شد، گفت: ریشه انقلاب اسلامی در نام بسیج نهفته است و انقلاب اسلامی در اندیشه جهانی‌شدن و تشکیل تمدن یکپارچه و بزرگ اسلامی است.
 
وی افزود: هر جا که احساس شود به حضور بسیج نیاز است؛ بسیج مقتدرانه وارد عمل می‌شود تا با مقاومت و پاسداری از آرمان‌های مقدس اسلامی دفاع نماید.
 
سرهنگ غفاری به اهمیت بصیرت افزایی بسیج تأکید کرد و گفت: بصیرت سلاحی است که هیچ‌گاه قدرت آن از دست نمی‌‌رود.
 
وی ادامه داد: بسیج با بصیرت، دوست و دشمن را می‌شناسد و نسبت به آن‌ها تبری و تولی می‌جوید.
 
فرمانده سپاه درگز بابیان اینکه بعضی از خواص نظام، بصیرت لازم را ندارند گفت: ملت ایران، از جانب خواصی که بصیرت ندارند؛ در حال ضربه خوردن است.
 
وی افزود: عدم داشتن بصیرت بعضی از مسئولان برای ملت اسلامی ما مشکل‌آفرین است و مشکل‌آفرینی در خواص زمان رسول خدا(ص)، نیز وجود داشته است؛ به طوریکه در نهایت موجب شد به اسلام ضربه وارد شود.
 
سرهنگ غفاری بابیان اینکه استکبار جهانی به نابودی اسلام و کشورهای اسلامی می‌اندیشد گفت: استکبار جهانی هیچ‌گاه دست از اندیشه دشمنی خود با اسلام برنمی‌دارد و هرگاه که بتواند ضربه خود را خواهد زد.
 
وی ادامه داد: راهی که بسیج می‌رود ادامه راه اولیای الهی است.
 
فرمانده سپاه درگز تاکید کرد: امروز بسیج، تمام چالش‌های فراروی انقلاب و حرکت‌های ارتجاعی تمام دولت‌ها را در قبال اصول و سیاست‌ها انقلاب را، رصد می کند.
 
وی ابراز داشت: بسیج با تحلیل و رصد وقایع، آماده یاری به انقلاب و جامعه اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها