خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه در اجتماع بسیجیان:

تفکر بسیج فراتر از مرزهای ایران اسلامی الگو شده است

فرمانده سپاه مراغه در اجتماع بسیجیان این شهرستان، گفت: تفکر و فرهنگ بسیج در فراتر از مرزهای ایران اسلامی الگویی برای ایستادگی در برابر ظلم استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای آن شده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۵۴۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: بسیج با سرمایه بزرگ انسانی و پشتوانه مردمی، پاسدار خون شهدا و مدافع نظام و انقلاب اسلامی در برابر فتنه انگیزی های دشمنان داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به نقش بسیج در دفاع از نظام اسلامی در برابر توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان، اظهار داشت: بسیج در راه اقتدار میهن اسلامی، سپر دفع بلا و فتنه از نظام اسلامی و خار چشم دشمنان است.

سامی بیان داشت: بسیج نیروی عظیم مردمی با بصیرت و ولایت مداری در کنار نیروهای مسلح کشورمان مایه اقتدار و امنیت پایدار جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: مقابله با توطئه های شوم دشمنان در داخل و خارج کشور از نخستین سالهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون و نیز تحقق اهداف کلان نظام مقدس اسلامی با تکیه بر رهنمودهای رهبری توسط جریان بسیج انجام شده است.

فرمانده سپاه مراغه با اشاره به حضور تاثیرگذار رزمندگان بسیجی در عرصه دفاع از نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: بسیج درس ایمان، اخلاص، روحیه ایثار، شهادت و ولایتمداری را در دوران دفاع مقدس به جهانیان آموخت که تاکنون در هیچ دانشگاه نظامی تدریس نشده بود.

وی تصریح کرد: فرهنگ بسیج نشات گرفته از فرهنگ عاشورا بوده و در فراتر از مرزها الهام بخش ملت های بزرگ از افریقا تا امریکای جنوبی و آسیا شده است.

رضا سامی اظهار داشت: امروز دشمن با ابزار فریبنده تعامل و سازش به میدان آمده تا تفکر و ادراک مردم و مسئولان نظام اسلامی را تغییر دهد، بنابراین باید در مقابله با این هجمه خزنده و خطرناک دشمن هوشیار باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها