خبرهای داغ:
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : ماهیت درونی انقلاب اسلامی ، هدف اصلی مقابله استکبار جهانی با ایران است.
کد خبر: ۸۷۸۳۵۹۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
به گزارش بسیج ، سردار دریادار پاسدار علی فدوی در مراسم بزرگداشت 12 سردار و 117 شهید مسجد آیت الله جزایری اهواز که با حضور استاندار خوزستان ، مسئولان ، خانواده معظم شاهد، ایثارگران و قشرهایمختلفمردمبرگزار شد ، افزود : استکبار جهانی به قدرت بازدارندگی ایران اذعانو اعتراف دارد وهم اکنون به درجه ای از قدرت بازدارندگی و دفاعی رسیده ایم که دشمن حتی جرات فکر کردن به تهاجم به ایران را ندارد.

وی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا، هدایت های مقام عظمای ولایت و روح ملکوتی امام راحل(ره) ، دشمن نمی تواند از خارج به درون مرزهای ما رخنه کند و چنانچه دست از پا خطا کند با پاسخ فوری و کوبنده قوای هشیار و همیشه آماده ما روبه رو خواهد شد اظهارداشت : ما با توکل به خدا و ایمان به وعده تخلف ناپذیر الهی که مومنان را یاری می دهد تمام قد مقابل استکبار ایستاده ایم و ذره ای از مواضع اصولی خود کوتاه نمی آئیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد : آمریکایی ها 6 سال است که می گویند نظام سوریه باید ساقط شود ، ولی ایران مقابل آن ایستاده است و تاکنون با وجود فشارهای زیاد نتوانسته اند به هدف خود برسد و چیزی جز خفت و ذلت نصیبشان نشده است.

سردار دریادار پاسدار فدوی گفت : در سال 1359در خرمشهر و در 13کیلومتری اهواز با دشمن درگیر بودیم ، ولی هم اکنون ما هزاران کیلومتر آن سوی مرزها با دشمن در حال نبرد هستیم و این اوج اقتدار و عظمت ملت ایران را می رساند.

در این مراسم همچنین نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت : تجلیل از شهدا ، تعظیم شعائر الهی است و خداوندشهدا را منزلت داده است.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری افزود : شهدا با تقدیم خون خود و خانواده های شهدا با صبر و بردباری خود نظام اسلامی را بیمه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها