معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، گفت: آن تفکری که کشور را در مقابل همه حوادث و ناملایمات حفظ می کند " تفکر بسیجی " است.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۱۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲


حسن ابراهیمی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج از هرمزگان، عنوان کرد: جامعه امروز به شدت نیازمند تفکر بسیجی است تفکری که محرک، پیش برنده و پیش رونده است، تفکری که شجاعانه به دنبال تحقق آرمانهای انقلاب و اسلام است و تفکری که کهنگی ندارد و با این تفکر می توانیم به خود کفایی برسیم.

وی، افزود: تفکر بسیجی استکبار ستیز و به دنبال دفاع از مظلومان عالم است.

ابراهیمی، در پاسخ به سوال که علت تخریب بسیج توسط دشمنان، چیست؟، گفت: چون دشمن خیلی خوب معنای بسیج و تفکر بسیجی را شناخته است و می داند تا این تفکر در جامعه هست نمی تواند این کشور را تسلیم و به اهداف شومش در این کشور برسد، برای همین بهترین راه را تخریب و سیاه نمایی بر علیه بسیجی و تفکر بسیجی که تفکری برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است می داند تا بسیجی را در دید مردم ضعیف و مسئله دار معرفی کند که ان شاالله با هوشیاری مردم و بسیجیان این آرزو را به گور خواهد برد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، ادامه داد: آن چیزی که بسیجی سرلوحه کار خود قرار می دهد اخلاص و برای خدا کار کردن است و هر جا که کار برای رضای خدا باشد خدا خودش برای به نتیجه رسیدن کار کمک می نماید.

این مقام مسئول، یادآور شد: ویژگی های بسیجی عامل موفقیت او در کار است از مهمترین این ویژگی ها می توان به ولایت مداری و ولایت پذیری به عنوان رکن اصلی و اساسی بسیج اشاره کرد، ویژگی که در کنار دیگر ویژگی های بسیجی از جمله شجاعت، اخلاص، در صحنه بودن، بصیرت، شهادت طلبی، استکبار ستیزی، معنویت و ... بسیج و بسیجی را از دیگران متمایز کرده است.

ارسال نظرات