مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایجرود:

تربیت جوان های مومن، متعهد و انقلابی هدف تشکیل حلقه های صالحین می باشد

هدف از تشکیل حلقه های صالحین ، در واقع تربیت جوان های مومن، متعهد، انقلابی و ولایی می باشد که حلقه های صالحین این ناحیه هم باهمین هدف برنامه های خود را دنبال می کند.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۱۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایجرود ضمن تبریک ایام مبارک هفته بسیج گفت: مقابله با تهاجم فرهنگی یکی از دستاوردهای حلقات صالحین است

حجت الاسلام اکبر یزدی افزود: راه اندازی حلقه های تربیتی صالحین، با هدف ایجاد تغییر رفتار در مخاطبان، مبتنی بر مکتب تربیتی اهل بیت (علیهم السلام) وهمچنین فعال سازی، رونق و احیا مساجد است.

وی با بیان اینکه صالحین در واقع، به منزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج)، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان سازی فرهنگی در کشور است، اظهار داشت: هدف از تشکیل حلقه های صالحین ، در واقع تربیت جوان های مومن ، متعهد ، انقلابی و ولایی می باشد که حلقه های صالحین این ناحیه هم باهمین هدف برنامه های خود را دنبال می کند.

حجت الاسلام یزدی با اشاره به اینکه در شجره طیبه صالحین از همه سنین حضور دارند، ادامه داد: ازبین همه مقاطع سنی حضور جوانان و نوجوانان بی نظیر است و با علاقه بسیار در برنامه های صالحین که متشکل از برنامه های معرفتی و بصیرتی می باشد شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه از جمله فعالیت صالحین ایجرود تشکیل حلقه های معرفتی در مساجد است، تاکیدکرد: حضور در نماز های جماعت و جمعه، برگزاری مراسمات مناسبتی ملی مذهبی، برگزاری نشست های هم اندیشی با موضوعات مختلف بین اعضا وعموم بسیجیان، برگزاری اردوهای مختلف، برگزاری مسابقات و فعالیت های ورزشی مختلف و موارد دیگر از دیگر فعالیت های حلقات صالحین است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به اینکه در صالحین غافل از درس و وضعیت تحصیلی اعضا نیستیم، یادآور شد: در بعضی از حلقه ها در ایام منتهی به امتحانات جلسات جبرانی تشکیل می شود و اعضا با هم دروس را تمرین می کنند و ضمنا برای تشویق ، به معدلین بالا جائزه هم در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به تهدیدات دشمن در عرصه جنگ نرم، مقابله با این تهاجم یکی از دستاوردهای حلقات صالحین است، افزود: در برنامه صالحین سرمربیان ،مربیان و سرگروه ها نقش اساسی دارند و در واقع وظیفه اصلی برگزاری جلسات به عهده این عزیزان است که از زحمات همه آنها تشکر می کنم.

حجت الاسلام یزدی با تاکید بر اینکه امر تربیتی یک امر مقدسی هست که انبیاء و اولیا الهی برای این امر ماموریت یافتند، ادامه داد: قطعا کاری که برای خدا انجام شود نتیجه می دهد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایجرود با بیان اینکه صالحین در جامعه میتواند نقش اساسی را ایفا کند، تصریح کرد:صالحین با ایجاد فضای سالم ومعنوی جوانان و نوجوانان را در این مسیر قرار می دهد و با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می کند.

حجت الاسلام یزدی با اشاره به شجره طیبه صالحین با تاسی از ائمه اطهار (ع) و شهیدان گرانقدر اسلام، مخصوصا شهدای مدافع حرم برنامه های خود را با اهداف مقدس اجرائی میکند، گفت: انشالله با تربیت جوانان پاک و مومن زمینه ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار