خبرهای داغ:
همزمان با پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، همایش میقات الصالحین بسیج در میعادگاه نمازجمعه زیرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۲۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همزمان با پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، همایش میقات الصالحین بسیج در میعادگاه نمازجمعه زیرکوه برگزار شد.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه در حاشیه برگزاری این همایش گفت:این همایش با هدف تجدید میثاق با ولایت و رهبری و تجدید میثاق با رشادت و شهادت و شهامت ها و تجدید میثاق با آرمان همه کسانی که جان خود را تقدیم انقلاب کردند و نفس دادند تا ما نفس بکشیم،برگزار شد.

حجت الاسلام غریب خاطرنشان کرد:به پاس رشادت ها و زحمات همه شهدا امروز این برنامه برگزار شد تا تجدید میثاقی داشته باشیم با آرمانهای مقدس همه شهدای عزیز.

وی با بیان اینکه حدود 460 حلقه فعال صالحین در شهرستان وجود دارد،تصریح کرد:به نمایندگی از این حلقه های صالحین حدود 250 نفر ازخواهران و برادران بسیجی امروز در همایش میقات الصالحین حضور یافتند.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه از هر حوزه مقاومت چند حلقه به نمایندگی در این همایش شرکت کردند،اذعان داشت:در این همایش بزرگ حضور خواهران بسیجی چشمگیر بود و حوزه خواهران شهرستان در این همایش سنگ سنگ تمام گذاشت که جای تقدیر دارد.

غریب از خانواده ها خواست تا فرزندان خود را به سمت حلقه های صالحین سوق دهند وتاکید کرد:ورود به شجره طیبه صالحین اتصال با ولایت و رهبری خواهد بود.

گفتنی است حجت الاسلام مرتضائی نیا امام جمعه شهرستان ضمن سرکشی از حلقه های صالحین شرکت کننده در این همایش در جمع اعضای حلقه های صالحین حضور یافت و با آنان به گفت و گو پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها