به مناسبت هفته بسیج

افتتاح پایگاه شهدای مدافع حرم در اداره آبفای روستایی شاهرود

به مناسبت هفته بسیج پایگاه شهدای مدافع حرم اداره آبفای روستایی شاهرود با حضور مشاوره نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۳۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج، پایگاه بسیج شهدای مدافع حرم اداره آبفای روستایی شاهرود با حضور مشاوره نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این پایگاه که فرمانده سپاه شاهرود،فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید، معاون فرماندار شهرستان و برخی رئوسای ادارات شهرستان شاهرود در اداره آبفای روستایی شهرستان شاهرود برگزار شد، سرتیپ پاسدار محمد علی آسودی در مراسم افتتاح پایگاه شهدای مدافع حرم با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان مدافع حرم در عراق و سوریه گفت: به فرموده امام راحل شهدای مدافع حرم و رزمندگان میدان مقاومت اسلامی از مظلوم ترین شهدا و رزمندگان هستند که گمنام در آنسوی مرزها برای امنیت انقلاب اسلامی با دشمن کافر مبارزه می کنند.

وی افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهدا و همه شهدا کمتر از شهادت نیست و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه همگانی است و باید قدر بسیج و تفکر بسیجی را بدانیم چرا که این تفکر امروز در مقابل داعش و تکفیری و وهابی در آنسوی مرزها ایستاده و جانانه مبارزه می کند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: باید قدردان نعمت امنیت و آسایشی که داریم باشیم و بدانیم و بفهمیم که این امنیت و آرامش به آسانی به دست نیامد و هزاران نفر در مسیر حفظ آن خون داده اند و تمام این مسئولیت ها امانتی از شهدا به دست ماست و ما باید به خوبی پاسدار خون شهدا باشیم و در جهت رفع مشکل مردم و تعالی نظام اسلامی تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار