خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان:

هر نیرویی که در خدمت انقلاب و اسلام باشد بسیجی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: بسیج به هیچ حزب وجناح خاص تعلق ندارد وهرکس که در خدمت مردم وانقلاب واسلام باشد خود یک نیروی بسیجی است.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۳۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ امانتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان در همایش بسیجیان این شهرستان با گزارشی از فعالیتهای نیروهای بسیجی در شهرستان اظهارداشت: اگر بسیجیان در حال حاضر در عرصه های مختلف موفقیتها وپیروزیهایی کسب می کنند بخاطر ولایت پذیری وتبعیت از فرامین ولی فقیه وفرماندهی معظم کل قوا می باشد وتفکر وروحیه بسیجی باعث برداشته شدن همه بن بست ها شده است .

وی افزود: امروز بسیج در عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی می تواند کمکهای شایانی به دولت بکند همچنانکه روحیه وتفکر بسیج بود که در هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی را در مقابل تمام دنیا به پیروزی رساند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان از بسیج بعنوان یک لشکر الهی نام برد وگفت: بسیج به هیچ حزی وجناح خاص تعلق ندارد وهرکس که در خدمت مردم وانقلاب واسلام باشد خود یک نیروی بسیجی است.

در این مراسم که با مداحی یکی از مداحان اهل بیت عصمت وطهارت (ع) واجراس سرود دانش آموزان بسیجی همراه بود از چند نفر از بسیجیان فعال حلقه های صالحین ،فعالین اصناف مختلف بسیج با اهداء هدایا ولوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار