خبرهای داغ:

بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان سمنان پيرو حادثه برخورد دو قطار مسافربري در محور مشهد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سمنان پیرو حادثه برخورد دو قطار مسافربری در محور مشهد بیانیه‌ اي صادر كرد و تأكيد كرد: علل وقوع حادثه را مشخص کنند و مقصران احتمالی حادثه را معرفی کنند.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۶۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،‌ در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سمنان آمده است: از ساعات ابتدایی صبح امروز اخباری مبنی بر حادثه دل‌خراش برخورد دو رام قطار مسافربری در نزدیکی ایستگاه هفت‌خوان دامغان شنیده می‌شود؛ اخباری مبنی بر از دست دادن جان تعدادی از هموطنان عزیزمان بسی جای تأسف و ناراحتی برای ما دارد.
در ادامه این بیانیه آمده است: از وزیر راه و شهرسازی و همچنین استاندار سمنان تقاضا داریم با توجه به اینکه کمتر از دو سال قبل شاهد وقوع چنین حادثه‌ای در همین محور بودیم، علل وقوع حادثه را مشخص کنند و مقصران احتمالی حادثه را معرفی کنند.
در بخش دیگری تصریح شده است: همچنین با توجه به وقوع چنین حادثه‌ای در دو سال قبل به مسؤولان مخصوصاً وزیر راه و شهرسازی یادآوری می‌کنیم استعفا و تحویل دادن مسئولیت قبل از مشخص شدن علل حادثه راه‌کار مناسبی نیست بلکه نوعی فرار از پاسخ‌گویی و مسئولیت گریزی محسوب می‌شود.
در پایان آمده است: ضمناً گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سمنان آمادگی کامل خود را برای رسیدگی و کمک‌رسانی به مصدومان و خانواده‌های آنها اعلام می‌دارد.
امروز برخورد دو رام قطار مسافری در محور تهران – مشهد سبب کشته شدن 44 نفر و مصدومیت 103 نفر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها