همزمان با سراسر کشور :

همایش "مبارزه با فساد و اشرافی‌گری" در سیستان و بلوچستان برگزار شد

همایش "مبارزه با فساد و اشرافی‌گری" صبح امروز همزمان با سراسر کشور به همت بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان در تالار علامه حلی دانشگاه آزاد زاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۷۸۳۷۱۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان :همزمان با سراسر کشور در راستای گرامی داشت ششمین روز از هفته بسیج با شعار بسیج،انقلابی گریومبارزه با فساد واشرافیگری همایش ونمایشگاه مبارزه با فساد واشرافی گری در استان سیستان وبلوچستان برگزارشد.
سرهنگ پاسدار رضا لکزایی صبح امروز در همایش "مبارزه با فساد و اشرافی‌گری" که به همت بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان در تالار علامه حلی دانشگاه آزاد زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: این همایش با هدف رصد حقوقی، آگاه‌سازی، مطالعه و رفع فساد در منطقه همزمان با سراسر کشور در زاهدان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: عنوان این همایش مطالبه‌ای جدی است که بسیجیان از مسئولان نظام دارند. برگزاری این همایش یکی از مصادیق جهاد اکبر است و باید به بحث مبارزه با فساد و اشرافی‌گری در کشور توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

لکزایی با بیان اینکه سازمان بسیج حقوقدانان از اقشار تخصصی بسیج است، گفت: این سازمان در سال ‌89 در استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است.

مسئول بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جامعه حقوقی از اضلاع مختلفی تشکیل شده که قضات و دانشجویان حقوق و فقه را در برمی‌گیرد.

وی با تشریح عملکرد بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: برگزاری شوراهای عالی سازمان بسیج، شوراهای اندیشه و همفکری در کانون‌های بسیج، اجلاس سالانه بسیج، برگزاری حلقه اساتید فرهیخته و حلقه دبیران و انجمن‌های علمی از جمله فعالیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان در سطح استان است

ارسال نظرات