مسئول بسیج سازندگی پلدختر گفت:به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه دستاوردهای بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی برپا شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۱۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،ابراهیم کرمی با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه دستاوردهای بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی در هفت غرفه به نمایش گذاشته شد.
 
وی بیان کرد:این غرفه ها شامل بهداشت ودرمان،مشاوره حقوقی،مشاوره کشاورزی،دینی،سبک زندگی اسلامی و عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به همت بسیج سازندگی است.
 
مسئول بسیج سازندگی با بیان اینکه این نمایشگاه در جنب مسجد جامع برگزار شد عنوان کرد:خوشبختانه علاقه مندان زیادی در غرفه ها حضور پیدا کردند و از نظرات مشاورین استفاده کردند.
 
وی ادامه داد:بیشترین بازدید از غرفه عرضه داروهای گیاهی بود که خواهران بسیجی زحمت کشیده بودند.
 
کرمی با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج درد اقتصادی کشور است افزود:اقتصاد کشور متکی به نفت و بالا وپایین آمدن قیمت نفت دچار مسائل ومشکلاتی می شویم.
 
وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب به درستی نسخه این بیماری را تجویز کردند تصریح کرد:مناطق محروم به خصوص روستا که دارای منابع انسانی و طبیعی هستند بهتر می توانند در حوزه کشاورزی از این ظرفیت استفاده کنند.
 
 مسئول بسیج سازندگی پلدختر اضافه کرد:خوشبختانه پلدختر از جمله مناطقی که با داشتن منابع انسانی متخصص در کنار مواهب الهی از جمله آب وخاک در حوزه کشاورزی اقتصاد مقاومتی را به خوبی اجرا کند
ارسال نظرات