نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

حفظ اتحاد تنها راه جبران زحمات ایثارگری های جانبازان هشت سال دفاع مقدس است

تنها راه جبران زحمات ایثارگری های جانبازان هشت سال دفاع مقدس حفظ اتحاد می باشد پس باید تمام ظرفیت و همت خود را در این مورد بکار گیریم.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۲۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک هفته مبارک بسیج خدمت مردم ایران یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای بسیج و شهدای مدافعان حرم و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را گرامیداشت.

علی وقفچی با اشاره به برکات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: جنگ ما جنگ تحمیلی بود و برکات زیادی برای کشور ما داشت اول اینکه در رأس هرم اتحاد ملت و رهبری بود و دیگر اینکه زنان دوشادوش مردان در جنگ شرکت داشتند و الآن هم نیاز است که زنان در سرنوشت کشور سهیم باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما تأثیر پذیر از قیام و نهضت حضرت سیدالشهدا(ع) بود افزود: پایه و اساس انقلاب اسلامی ما فرهنگ و سرمشق حضرت امام حسین(ع) بود.

وقفچی به ایثارگری های جانبازان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تنها راه جبران محبت زحمات آن بزرگواران حفظ اتحاد می باشد بنابراین باید تمام ظرفیت و همت خود را در این مورد بکار گیریم.

وی در ادامه از قشر بسیجان بعنوان بدنه فعال یک کشور یاد کرد و افزود: بسیج باید الگوی بهترین های کشور بوده و در تمام عرصه های انقلاب همانند هشت سال دفاع مقدس حضور فعال داشته باشد.

در پایان این مراسم نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و بخش اداری سوله ورزشی ۹ دی توسط نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستان طارم افتتاح شد.

گفتنی است، بمناسبت هفته بسیج مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان (مدافع حرم) با حضور نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه، بسیجیان ، جامعه بسیج زنان و مسئولین ادارات شهرستان طارم در مقابل اداره آموزش و پرورش شهر آببر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار