مسئول بسیج اساتید کرمانشاه در گفتگو با «بسیج»:

ماموریت بسیج مقابله با تهاجم فرهنگی است

حسین آبادی گفت: امروز یکی از مهم ترین ماموریت های بسیج در عرصه فرهنگی کشور است،در حال حاضر که تهاجم فرهنگی دشمن برای انحراف جامعه از مسیر اصلی خود ادامه دارد بسیج باید خود را به سلاح فرهنگی مجهز کند.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۴۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

محسن حسین آبادی مسئول بسیج اساتید کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: تشکیل بسیج توسط امام خمینی(ره) به عنوان یک ذخیره ای برای نظام اسلامی است.

وی با اشاره به بیانات متعدد امام راحل مبنی بر اینکه رحمت خداوند بر بسیج مستضعفین که همواره پشتیبان نظام است افزود: امام خمینی (ره) بسیج را برای حمایت از نظام در صحنه های مختلف ایجاد کرد. بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی ماموریت های خود را به خوبی انجام داد و امروز هم برای ماموریت های دیگر باید در میدان باشد.

مسئول بسیج اساتید کرمانشاه خاطر نشان کرد: امروز یکی از مهم ترین ماموریت های بسیج در عرصه فرهنگی کشور است، در حال حاضر که تهاجم فرهنگی دشمن برای انحراف جامعه از مسیر اصلی و درست خود ادامه دارد و تقویت نیز می شود بسیج باید وارد میدان شده و خود را به سلاح فرهنگی مجهز کند تا در همه عرصه های فرهنگی موفق شود.

حسین آبادی با بیان اینکه بسیاری از معضلات اجتماعی از سوی دشمن هدایت شده هستند تصریح کرد: بسیج باید برنامه های دشمن را شناسایی کرده و خود را آماده کند تا با برنامه حساب شده وارد عرصه دفاع از فرهنگ ناب شده و این معضلات جامعه را برطرف کند.


ارسال نظرات