تیم فوتبال شهرداری اراک در شیراز مغلوب قشقایی این شهر شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۵۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی: نماینده استان در هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر پنج شنبه 4 آذر ماه و از ساعت ۱۴ در ورزشگاه حافظیه شیراز میهمان قشقایی این شهر بود که در پایان با نتیجه ۲ بر ۱شکست خورد.
 
در این دیدار ابتدا نماینده شیراز از روی نقطه پنالتی در صحنه ای مشکوک به گل دست پیدا کرد و توانست با برتری نیمه اول را به پایان برساند.در دقیقه ۴٠ مسابقه در صحنه ای مشکوک به خطای هَند توسط مدافع قشقایی داخل محوطه جریمه داور مسابقه رأی  به ادامه بازی داد باعث اعتراض کادر فنی تیم شهرداری به داور شد.
 
با شروع نیمه دوم شاگردان حسین عبدی به حملات خود افزودند و موفق شدند گل تساوی را در دقیقه ۷۲ توسط مصطفی چتر آبگون از روی نقطه پنالتی وارد دروازه میزبان خود بکنند.
 
اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۵ در صحنه ای بسیار مشکوک داور مسابقه خطایی را در موقعیتی عالی پشت محوطه جریمه شهرداری اعلام کرد و قشقایی موفق شد گل دوم خود را وارد دروازه شهرداری کند تا قشقایی شیراز این بازی را با حساب دو بر یک به نفع خود به پایان برساند.
 
گفتنی است داوری در این مسابقه عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشته و در اکثر صحنه ها به سود تیم میزبان سوت خود را به صدا در می آورد اتفاقی که برای تیم های فوتبال اراک در لیگ دسته اول و دسته دوم کشور نا آشنا نیست.
ارسال نظرات