خبرهای داغ:
صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان گرگان به مناسبت هفته بسیج در تیپ مردم پایه سپاه نینوابرگزارشد.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۷۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی در رابطه با عمل به وظیفه و احترام به خانواده شهدا بیان کردو گفت :باید احترام به خانواده شهدا اولویت برخورد مسئولان با مردم باشد زیرا اگر امروز امنیتی در کشور حاکم است به دلیل وجود خونهایی پاکی است که برای حفظ این نظام ریخته شده است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سهرابی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با توجه به در پیش بودن هفته وقف گفت :10 امام زاده در استان گلستان به عنوان میقات الرضا تعیین شده اند و باید فضای امام زاده ها به سمتی برود که مردم ضمن یک تفریح سالم از فضای معنوی نیز بهره ببرند.

سهرابی همچنین با اشاره به وضعیت موقوفه های استان گلستان خاطر نشان کرد : در استان گلستان 2008 موقوفه با 53240 رقمه وجود دارد و اداره کل اوقاف  به دنبال احیاء موقوفات است که تا پایان سال 96 بیست مورد از از این موقوفات احیاء خواهند شد.

در جلسه اداری شهرستان گرگان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد آذری مدیر کل فرودگاههای استان گلستان با اشاره به  روند برنامه های این اداره کل در استان اذعان کرد :ترمینال جدید 9500 متر مربعی با اعتبار 22 میلیارد تومان را خواهیم داشت که ظرف 6 تا 8 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین خواستار اعتبارات بیشتر برای تکمیل پاویون فرودگاه گرگان شد و اظهارداشت: پاویون فرودگاه گرگان 80 درصد پیشرفت کار داشته است که برای تکمیل این پروژه استانی یک میلیارد تومان اعتبار نیاز می باشد تا به بهره برداری برسد .

آذری ادامه داد : اعتبارات شرکت فرودگاههای کشور به طور کامل تامین شده است اما اعتبارات استانی برای تکمیل پروژه ها باید در اختیار اداره کل فرودگاههای استان گلستان قرار بگیرد.

مدیر کل فرودگاههای استان گلستان همچنین گفت :دستگاه آی ال اس برای دید تا 800 متر در فرودگاه گرگان نصب خواهد شد که به خلبان اجازه فرود در این دید را خواهد داد و امروز عملیات کلنگ زنی این دستگاه با حضور استاندار در فرودگاه گرگان به اجرا در خواهد آمد.

در ادامه این جلسه سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجربا تبریک هفته بسیج گفت :بسیج با آمادگی های رزم آماده مقابله با هرگونه تهدید می باشد.

وی همچنین با اشاره به اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان خاطر نشان کرد : شهرستان گرگان میزبان میهمانان اجلاسیه خواهد بود و جا دارد بخشداران و مسئولین نسبت به فضا سازی  و به روز رسانی عکس ها و تابلوها و بنرهای نصب شده در سطح شهر و همچنین روستاهای شهرستان گرگان اقدام لازم را بعمل آورند.

مهاجر افزود : 1300 رزمنده شهرستان گرگان برای مراسم 15 هزار نفری رزمندگان در گنبد اعزام خواهند شد و همچنین مراسم نصب پرچم در سردرب منازل شهدا در شب شهادت امام حسن عسگری (ع) صورت می پذیرد .

فرمانده سپاه ناحیه گرگان اذعان کرد : نمایش رزمی و بازسازی بخشی از عملیات آزاد ساز خرمشهر از 17 الی 15 آذر ماه در گرگان برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند به همراه خانواده از این نمایش رزمی که همراه با انفجارات خواهد بود بازدید بعمل آورند.

همچنین در این جلسه دکترسید عباس حسینی معاون استاندار و فرماندار گرگان با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی گفت : اربعین تبدیل به یک کنگره بزرگ جهانی شده است.

وی همچنین افزود: سرشماری از ضروریات برنامه ریزی مناسب برای پیش برد اهداف نظام است که در این راه تلاشهای زیادی صورت گرفت .

حسینی همچنین با گرامیداشت روز 5 آذر  و هفته بسیج خاطر نشان کرد : شاید بتوان گفت که 14 شهید شهرستان گرگان در روز 5 آذر که به دلیل بی احترامی به ساحت امام رضا (ع) به فرمان امام تظاهرات کردند و به شهادت رسیدند اولین مدافعین حرم نامید.

فرماندار گرگان با اشاره به اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان گفت : گرگان در 25 آذر میزبان میهمانان اجلاسیه است و باید همه امکانات از قبیل وسایل نقلیه ، مهمانسراها را برای یک مهمان نوازی خوب به کار ببندیم.

در پایان این جلسه طی حکمی از طرف فرماندار گرگان برادر رزمنده و از پیشکسوتان دفاع مقدس حاج تقی ایزد مسئول اعزام رزمندگان به مراسم بزرگ اجتماع رزمندگان درگنبد منصوب گردید.

گفتنی است پس از صرف صبحانه مسئولان شهرستان گرگان در میدان تیر تیپ مردم پایه سپاه نینوا با تیر اندازی آمادگی رزمی خود را محک زدند.
خبرنگار افتخاری بسیج : محمد زنگوئی
خبرنگار افتخاری بسیج : محمد زنگوئی
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها