خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در همایش فرماندهان و شورای پایگاه های بسیج اصناف تبریز، با تاکید به اینکه امروز نیز بسیج اصناف و بازار باید همچون همیشه در مقابله با جنگ اقتصادی وارد صحنه شود، گفت: شما اصناف و بازاریان که همیشه پشتیبان ولایت بوده اید با حضور خود در جنگ اقتصادی می توانید نقشه های شوم دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را خنثی و آن ها را به زانو در آورید.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۸۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گل‌محمدزاده افزود: استمرار نظام اسلامی نیازمند تفکر و اندیشه بسیجی است، چراکه همه توطئه های دشمنان نظام در راستای براندازی نظام اسلامی ایران متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان اصناف و بازار در همه عرصه ها پشتیبان انقلاب و ولایت بوده و هستند، یادآوری کرد: بسیج اصناف در دوران دفاع مقدس با تشکیل ستاد های پشتیبانی جبهه و جنگ، نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و امروز این قشر ولایت مدار با حضور در جبهه اقتصادی می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند.

گل‌محمدزاده اذعان داشت: اگر دشمنان در عرصه اقتصادی نفوذ کنند، خطر بزرگ وابستگی اقتصادی کشور را تهدید خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه عاشورا نیز در این همایش، اظهار داشت: بسیج اصناف همچون دیگر اقشار بسیج همیشه در صحنه بوده و می‌تواند نقش اساسی در همه عرصه‌ها ایفا کند. مهدی غیاثی با اشاره به نقش آفرینی اصناف و بازاریان در طول تاریخ انقلاب، یادآوری کرد: بسیجیان این قشر با روحیه جمعی در مورد کمک به جنگ تحمیلی با تشکیل ستادهای پشتیبانی جبهه و جنگ و حتی حضور در صف رزمندگان کشورمان در جنگ، کمک موثری در پیشبرد اهداف جنگ داشتند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال، تمرکز سازمان بسیج اصناف سپاه عاشورا را بر اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: نقش اصناف، بازاریان به ویژه بسیجیان بسیار مهم است که چگونه منویات رهبری را جامه عمل بپوشانند.

در پایان این همایش از مسئولان پایگاه های بسیج اصناف تبریز که به عنوان حوزه برتر استانی به جشنواره مالک اشتر راه یافته بودند، تجلیل شد.

ارسال نظرات