خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز در آیین عزاداری 28صفر این سپاه، با اشاره به تمایل برخی ها در داخل به کشورهای غربی و استکبار، گفت: اسلام دین عزت و سربلندی هست و به هیچوجه اجازه نداده است که انسان ارزش و شخصیت خود را برای عناوین و القاب و مطاع دنیوی پایمال کند.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۰۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رسول علیجانی افزود: آنانکه عزت و سربلندی خود را در دست بیگانگان می بینند، مطمئن باشند که جز ذلت و خواری چیزی عاید آن ها نشده و همچون خیلی از کسانی که با طناب مستکبرین به چاه افتادند، گرفتار و ذلیل خواهند شد.

وی با توجه به جنایت های گروه های تروریستی در کشورهای منطقه، بیان داشت: اسلام ناب محمدی(ص) برگرفته از رحمانیت و بخشش و انسان دوستی خداوند متعال است، درحالیکه گروه های تکفیری صهیونیستی داعش، بویی از انسانیت نبرده اند چراکه جدای از دین و مذهب، انسانیت اجازه نمی دهد با انسان چنین رفتارهای ناپسندی بکنند.

حجت الاسلام رسول علیجانی تصریح کرد: هرکس بخواهد اسلام ناب را بشناسد باید آن را در آداب و کردار پیامبر اسلام(ص) جستجو کند و هر اسلامی که این شاخصه ها را نداشته باشد اسلام ناب نیست بلکه اسلام امریکایی و غربی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها