فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه بردسکن گفت: به برکت انقلاب اسلامی زینبیۀ سربرج و خانۀ عالم روستای هدک با اعتبار 238 میلیون تومان با هدف محرومیت زدایی در آخرین روز از هفتۀ بسیج به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۰۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم  پاسدار علی محبی، امروز در مراسم افتتاحیه زینبیۀ سربرج و خانۀ عالم روستا ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) و همدردی با خانواده های جانباختگان حادثه برخورد دوقطار مسافربری در سمنان اظهار داشت: بسیج شجرۀ طیبه و یادگار امام خمینی(ره) است که با اقتدار در همۀ حوزه ها حضور فعال دارد.

وی بیان داشت: افتتاح زینبیه و خانۀ عالم روستاهای محروم سربرج و هدک بردسکن با هدف محرومیت زدایی و در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن و مباحث فرهنگی و از برکات بسیج و انقلاب اسلامی است.

سرهنگ محبی ضمن تشکر از حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و بسیجیان در همایش عظیم پنج آذر ابراز کرد: این طرحها با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه استان، بسیج سازندگی و خیرین با اعتبار ۵۸۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: دستور صریح مقام معظم رهبری است که مساجد را توسعه دهیم چرا که مساجد از سنگرهای هشت سال دفاع مقدس بود که اعزام نیرو به جبهه های حق علیه باطل داشتیم و هم اکنون هم فعالیتهای متنوع فرهنگی در این اماکن مذهبی برگزار می شود.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن تصریح کرد: در ابتدای ساخت زینبیه، ۲۱ میلیون تومان برای شروع کار کمک کردیم و در ادامه مردم و خیرین هم همت کردند و آنچه که در خدمت رسانی به خلق خدا مهم است آغاز کار با جدیت همراه با پیگیری لازم است و مردم هم خودجوش از مساعدت این طرحها دریغ ندارند.

وی بیان کرد: زیر بنای زینبیۀ روستای سربرج ۴۷۰ متر مربع است که جهت ساخت ۴۰۰ میلیون ریال مؤسسۀ نور و یک میلیون و ۴۰۰ میلیون ریال هم خیرین و مردم مشارکت کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

سرهنگ محبی ضمن تشکر از کمک های تجهیزاتی حبیب یحیی پور، خیر روستای هدک به خانۀ عالم روستا به مبلغ یکصد و سی میلیون ریال افزود: زیربنای خانۀ عالم هدک هم ۱۰۰ متر مربع است که این طرح سال ۹۴ شروع شد و امروز به برکت بسیج به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها