در قالب طرح احسان حسینی؛

آذری ها 34 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی اعلام کرد: مردم عزادار ابا عبدالله الحسین(ع) آذربایجان شرقی در ماه های محرم و صفر بیش از 34 میلیارد ریال در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان کمک کرده اند.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۰۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین دشتی با اعلام این خبر، افزود: پایگاههای این نهاد و مراکز نیکوکاری مساجد استان نذورات و احسان مردم عزادار ابا عبدالله الحسین(ع) را دریافت و بین نیازمندان توزیع کرده اند.

وی تصریح کرد: طرح احسان حسینی به منظور تقویت فرهنگ انفاق در جامعه و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند اجرا می‌ شود و عزاداران می توانند در قالب این طرح کمک‌های خود را به دفتر این نهاد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

دشتی با بیان اینکه ترویج فرهنگ انفاق، ساماندهی نذورات مردمي برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و حامی یابی برای ایتام از مهمترین اهداف طرح احسان حسینی بوده، اظهار کرد: ماه های محرم و صفر، فضای معنوی بسیار مناسبی است تا خیران به یاری محرومان جامعه بشتابند.

وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مساجد استان تا پایان ماه صفر آماده‌ دریافت و توزیع احسان عاشقان سیدالشهدا(ع) است، اظهار داشت: خیران می‌توانند در قالب غذای گرم، جیره خشک، سبد کالا و مساعدت‌های نقدی به اطعام و احسان خانواده‌های نیازمند کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان به همکاری مطلوب هیات‌های مذهبی با این نهاد در راستای رسیدگی‌ به اقشار محروم اشاره کرد و بیان داشت: با هم افزایی، مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان می‌توانیم گام‌های بیشتری را برای یاری رسانی به نیازمندان برداریم.

وی با بیان اینکه مردم عزادار ابا عبدالله الحسین(ع) در سال گذشته با شرکت در طرح اطعام حسینی بیش از 44 میلیارد ریال کمک کرده اند، یادآوری کرد: با تمهیدات و هماهنگی‌های انجام شده با هیات امنای مساجد و مراکز نیکوکاری امیدواریم مشارکت آذریها در این طرح بیش از سال‌ های گذشته باشد.

حسین دشتی با اشاره به اینکه 52 مرکز نیکوکاری آذربایجان شرقی آماده دریافت نذورات مردم در ماه محرم هستند، خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*1*8877* با وارد کردن مبلغ و یا شماره حساب 0105583132001 نزد بانک ملی شعبه تبریز قابل واریز در همه شعب استان کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام آمادگی این نهاد برای جذب حامی، گفت: حامی یابی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت در ماه‌های محرم و صفر از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد است.

طرح احسان حسینی به منظور تقویت فرهنگ انفاق در جامعه و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند اجرا می‌ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها