فرمانده سپاه ناحیه فريمان بیان داشت: آن چیزی که باعث ذلت دشمنان و عزت ما شده است، تشکیل بسیج و ایجاد روحیه خودباوری است.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۰۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
سرهنگ پاسدار حسین شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در خراسان رضوی، ضمن تبریک هفته مبارک بسیج، به نقد گفتار عده‌ای از کوردلان درخصوص فرمایشات امام راحل(ره) مبنی بر دشمنی با آمریکا پرداخت و اظهار‌کرد: عده ای بر این باورند که اگر امام راحل(ره) امروز حضور داشتند با کشوری مانند آمریکا وارد مذاکره می‌شدند و با او سازش می‌ کردند، در حالی که طبق بیانات امام خمینی(ره) مبارزه با آمریکا و استکبار باید دائمی باشد و در این راه باید خستگی ناپذیر بود.

وی افزود: این که عده‌ای می‌گویند ما باید جذب جامعه جهانی شویم به این معنا است که هر چه در راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش‌کرده ایم، به فراموشی بسپاریم و این در حقیقت خیانت به خون شهدای اسلام است.

شمس با بیان این که امام راحل جنگ علیه استکبار را بدون مرز می‌دانست، اظهار‌داشت: مبارزه با استکبار باید تهاجمی باشد و هیچ گاه نباید در مقابل دشمن منفعل بود.

فرمانده سپاه ناحیه فریمان گفت: از دیدگاه امام راحل(ره) مبارزه باید تکلیف‌گرایانه باشد و نتیجه آن مهم نیست، بلکه آن را باید به خدا واگذار نمود و در این راه چه کشته شویم و چه بکشیم پیروز میدان هستیم.

شمس با بیان این‌که انقلاب اسلامی ما یک عامل بازدارنده دارد و آن وجود تفکر بسیجی در تمامی عرصه های اقتصادی، سیاسی، نظامی ، فرهنگی و … است، گفت: مبنای تفکر بسیجی استکبارستیزی و مبارزه با دشمن است.

وی بصیرت و دشمن شناسی را از دیگر مشخصه های بسیجیان برشمرد و افزود: دشمن در حال نفوذ به داخل کشور است و قصد تصمیم سازی در کشور را دارد؛ لذا اگر امروز می بینیم عده ای در داخل مطالب و باورهایی مطابق با نقشه دارند در همین راستا است، چرا که دشمن می خواهد از این طریق اعتقادات، باورها، ارزش ها و سبک زندگی ما را تغییردهد.

شمس، بیداری اسلامی در برخی کشورهای جهان و منطقه را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: آن چیزی که باعث ذلت دشمنان و عزت ما شده است، تشکیل بسیج و ایجاد روحیه خودباوری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریمان در ادامه افزود: فعایت‌های بسیج تنها محدود به عرصه نظامی نیست بلکه در هر زمینه‌ای که احساس نیاز شود، وارد می‌شود و به فضل خدا موفق هم بوده‌است.

وی کمک به آزادیخواهان را از دیگر وظایف بسیج در عرصه خارجی برشمرد و گفت: اگر ما امروز به کشورهای منطقه از جمله لبنان، سوریه، عراق و … کمک نکنیم باید با دشمن در داخل مرزها مقابله کنیم و لذا این کشورها، حافظ امنیت مرزهای ما هستند.

شمس در پایان گفت: کسانی که در بسیج خدمت می‌کنند در حال عبادتند، و ما نیز بر خود می‌بالیم که بسیجی هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها