خبرهای داغ:
ضیایی گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا تنها کفایت نمی کند اگر قرار شد یاد آن ها را زنده نگه داریم باید با آنها قدم هم برداریم وببینیم آن ها در وصیت نامه ها از ما چه خواسته اند.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۱۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان،رئیس آموزش وپرورش اردستان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا تنها کفایت نمی کند اگر قرار شد یاد آن ها را زنده نگه داریم باید با آنها قدم هم برداریم وببینیم آن ها در وصیت نامه ها از ما چه خواسته اند.

سید جلال الدین ضیایی ظهر امروز در مراسم سالگرد شهید جعفر علی رهبری در مدرسه شهید رهبری گفت: باید از تمام کسانی که امروز در فضای حساس وحادی که قرار داریم یاد شهدا را گرامی می دارند تشکر کنیم.

وی افزود: مطمئنا باید بگوییم جامعه امروزما اگر افتخار می کند به دستاورد های خودکه از چشم کسی هم پوشیده نیست همه مدیون خون شهدای گرانقدر است.

رئیس آموزش وپرورش اردستان با بیان اینکه اگرجامعه اسلامی بعد از ۳۶سال با افتخار بر روی پای خود ایستاده و با تمام  سختی ها، مشکلات وتحریم ها  وفشارهایی که از سمت جامعه استکباری وجامعه جهانی  مستکبرتحمل می کند تصریح کرد:  کسانی هستند که چشم دیدن  رشد وبالندگی این کشوراسلامی را ندارندو دلیل آن هم ایثار، جان گذشتگی شهدایی  همچون شهید رهبری بوده است.

ضیایی با بیان اینکه  این ایثار، باورو این شهامتی که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس داشته اند الان به ما هم انتقال داده شده وکسانی هستند که از جان خود می گذرندتا از اسلام دفاع کنندتصریح کرد: نمونه بارز آن شهدای مدافع حرم که به نیت دفاع از اهل و بیت ومدافعان واقعی اسلام ودین پیامبر اکرم باایثارجان خوداز آن دفاع می کنند.

وی تصریح کرد:  حرف شهدای حرم همان حرف سیدالشهداء است یعنی زیر بار ذلت نرفتن و ظلم ستیز باشیم واطرافمان را ببینیم چه کسانی شمر،عمرسعد وابن زیاد هستندوبه نام دین خیانت می کنند.

در پایان از برادر ضیایی به عنوان برادردو شهید توسط مدرسه شهید رهبری تجلیل وبا حضور بر سر مزار شهید رهبری یاد وخاطره این شهید والامقام گرامی داشته شد.

شهر اردستان ۷۹شهید دانش آموز و۲۱شهید فرهنگی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها