خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا گفت: امروز تفکر بسیجی به عنوان تفکر غالب در جهان اسلام و در بین انسان‌های آزاده و آزادیخواه مورد قبول قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۱۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

امروز تفکر بسیجی به عنوان تفکر غالب در جهان اسلام مورد قبول قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در جمع بسیجیان شهرستان، اظهار داشت: حضور باصلابت بسیجیان در تأمینامنیت کشور نقش به‌سزایی دارد.

وی بابیان اینکه تکیه بسیج و بسیجیان به خداوند است و به گفته مقام معظم رهبریاین روحیه استکبارستیزی یکی از مسائل مهم فرهنگ بسیجی است، افزود: بسیج ضامن امنیت است و این موضوع را در تمامی جریان‌ها می‌توان مشاهده کرد، درجنگ‌ها اگر مجموعه بسیج و توان نیروهای مسلح نبود، نمی‌توانستیم به اینامنیت و آرامش امروزی برسیم.

امامجمعه شهرضا با بیان اینکه آنچه ما را در جنگ پیروز کرد، انسجام بسیج واقتدار نظام بود، گفت: امروز تفکر بسیجی به عنوان تفکر غالب در جهان اسلام ودر بین انسان‌های آزاده و آزادیخواه مورد قبول قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر لزوم انقلابی‌گری، انقلابی بودن وانقلابی ماندن تأکید فرموده‌اند، بیان کرد: از نظر ایشان انقلابی‌گری بهمعنای پایبندی به اصول اسلام ناب محمدی(ص) است که هر فرد مؤمن و متعهدیباید این اصول را در وجود خود داشته باشد.

یعقوبی با اشاره به تأکید رهبری بر روحیه جهادی در بین مردم و مسئولان،افزود: اگر روحیه و تفکر جهادی و بسیجی در جامعه افزایش پیدا کند بسیاری ازمشکلات جامعه حل می‌شود.

وی با تأکیدبر اینکه پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی یکی از مهمترین نشانه‌هایانقلابی بودن است، افزود: در عصر کنونی تفکر بسیجی امام راحل به منطقه وجهان صادر شده و تحولات اخیر در عراق، سوریه، یمن و لبنان الهام گرفته ازحرکت انقلابی بسیجیان است.

امام جمعهشهرضا با بیان اینکه بسیجیان با حضور منظم و منسجم خود در عرصه‌های مختلففرهنگی، اقتصادی، دفاعی، سیاسی و امنیتی خار چشم دشمنان نظام هستند، گفت:نباید اجازه دهیم ارزش‌های انقلابی و اسلامی در جامعه کمرنگ و مورد غفلتواقع شود، بسیج وظیفه دارد به عنوان یک نیرو انقلابی برای ترویج مبانی دینیدر جامعه تلاش کند.

وی با بیان اینکهپایبندی به استقلال همه جانبه و تلاش برای تحقق آن از ویژگی‌های افرادانقلابی است، اظهارداشت: افرادی که می‌خواهند با آرمان‌های انقلاب آشناشوند باید همواره وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) را در دسترس داشته ومورد مطالعه قرار دهند.

یعقوبی بااشاره به اینکه تمامی مبانی اسلامی و انقلابی در متن وصیت نامه امام(ره)مورد اشاره و تأکید قرار گرفته، گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی خود را یکبسیجی خطاب کرده و آرمان بسیج حرکت در زیر پرچم ولایت فقیه است و متعلق بهیک جناح و قشر خاصی نیست.

وی با بیاناینکه امروز کشور ما در امنیت و اقتدار کامل قرار دارد تا جایی که اینامنیت دشمنان ما را نیز حیرت زده کرده، افزود: بسیج نماد قدرت و عزت متکیبه خداوند متعال و عموم مردم است.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه استقلال باید در همه جوانب فرهنگی،امنیتی، سیاسی و اقتصادی باشد، گفت: حساسیت در برابر دشمن و شناخت نقشه‌ها و توطئه‌های آن برای یک فرد انقلابی ضروری است.

یعقوبی با بیان اینکه امروز بسیج برای مقابله با تفکر استکباری آمریکاوارد عمل شده، گفت: نفوذ بیگانگان و دشمنان در صف مستحکم انقلاب اسلامیخطری است که انقلاب اسلامی را تهدید میکند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایجاد امید به آینده در بین مردم، رفع موانعاشتغال و ازدواج جوانان از مهمترین نیازهای اجتماعی است، تصریح کرد:مسئولان باید با رویکرد انقلابی و جهادی برای برطرف کردن آنها تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها