فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تاکید کرد

حفظ نظام و تربیت سرباز برای انقلاب هدف اصلی بسیج

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک با تاکید بر تعامل هرچه بیشتر ارکان اصلی مساجد با یکدیگر گفت: حفظ نظام و تربیت سرباز برای انقلاب اسلامی هدف اصلی بسیج است.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۲۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی در همایش ائمه جماعت، هیئت‌ امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اراک که در کانون بسیج اراک برگزار شد با اشاره به تربیت نیروی انقلابی توسط بسیج گفت: بسیج یکی از برکات انقلاب است انقلابی که جوانانی انقلابی تربیت کرده که اگر در هر زمینه‌ای وارد شوند می توانند نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مساجد در نظام اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند، گفت: ما مسلمانان نگاه ویژه‌ای به مساجد داریم زیرا مهم‌ترین کارکرد مساجد تقویت و گسترش تقوی در جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که نقش موثر و اساسی در توسعه دارند تربیت نیروهای انسانی شجاع و استوار است که از مهم‌ترین ارکان توسعه محسوب می‌شود مساجد نیز در این زمینه نقش مهمی می‌توانند داشه باشند.

پاسدار رضایی ادامه داد: اوقاف و امورخیریه، تبلیغات اسلامی و سپاه می‌توانند برای رفع مشکلات در زمینه های موجود مرتبط با پایگاه های مقاومت و مساجد تعامل بیشتری داشته باشند و برای در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند چراکه هدف ما تربیت سرباز برای انقلاب است.

وی بر تربیت نیروی انقلابی تاکید کرد و گفت: معتقدم پایگاه‌های مقاومت از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و می‌توانند در این زمینه سازنده باشند چراکه اگر یک حکومت اسلامی و شیعی در کشور شکل نگیرد این امکان وجود ندارد که بتوانیم احکام اسلامی را اجرایی سازیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات