خبرهای داغ:
بمناسبت هفته بسیج فرمانده وکارکنان سپاه ناحیه آزادشهر با حجت الاسلام عين الله شهابي امام جمعه آزادشهر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۳۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج گلستان، در آخرين روز از گراميداشت هفته بسیج فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه آزادشهر ضمن دیدار با امام جمعه اين شهرستان با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام عين الله شهابي امام جمعه آزادشهر در این دیدار با اشاره به گراميداشت هفته بسیج گفت:حرکات، رفتار، شجاعت، شهامت و شعور بسیج به نظام انقلاب اسلامی حیات می بخشد.

وی با اشاره به برنامه های سپاه در عرصه اقتصاد مقاومتی و بر برپایی نمایشگاه عرصه های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: باید این عرصه ها و طرحها به مردم نمایش داده شود.

سرهنگ محمودعليخاني هم دراين ديدار با اشاره به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با استکبار جهانی گفت: بسیج زمینه رشد و پرورش نیروهای مومن و متعهد را برای اداره امور جامعه فراهم کرد و کارهای مفید و موثری را برای خدمت به ملت انجام داد.

وی با بیان اینکه تفکر و فرهنگ بسیجی هرجا و در هر مجموعه ای از کشور رسوخ کرد و شاهد پیشرفت کشور در زمینه های مختلف بوده ایم، گفت: دشمنان تبلیغات زیادی را علیه این شجره طیبه به راه انداختند اما امروز به یاری خدا با تشکیل بسیج ده ها میلیونی از ظرفیت این نهاد مقدس از جمله جذب آموزش و سازماندهی مردم و شجره طیبه صالحین، در بُعد های مختلف مانند جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، بهره برداری شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها