خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در تجمع بسیجیان درمیان:

کفر ریشه جهل و نادانی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کفر ریشه جهل و نادانی است و جهل مایه بدبختی انسان می شود.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۴۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در تجمع بسیجیان شهرستان درمیان، افزود: جهل به معنی انکار حق است، انسان در جهالت مسیر را اشتباه انتخاب می کند.
 
 
وی با بیان اینکه علم پایه کمال و پیشرفت است، افزود: کسی‌که تفکر الهی داشته باشد در صراط مستقیم است، تفکر الهی منشا خیرات و خوبی‌هاست.
 
 
وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم حق را به خوبی تبیین کرده است، افزود: داستان های قرآن کریم تبیین دو خط بزرگ هدایت، حق و باطل است و منشا الهی و ملکوتی دارد.
 
 
به گفته وی داستان های قرآن کریم جامعه نگر، آموزنده و بیان کننده حقایق آموزنده زندگی هستند تا به بشریت عالی ترین درس ها و سرمایه های زندگی را بیاموزند.
 
 
وی ضمن تسلیت ایام اربعین امام حسین(ع)، افزود: موضوع قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا روز به روز گسترش می یابد.
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان هم در این مراسم گفت: هم اکنون 450 حلقه صالحین در شهرستان فعال است.
 
 
سرگرد حسین خدادادی افزود بسیج همواره مدافع ارزشها و آرمانهای اسلام، انقلاب، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و دربرابر انحراف ها ایستاده است .
 
 
وی اظهار کرد: بسیج منحصر به فعالیت خاصی نیست بلکه در بخش های مختلف اعم از نظامی، علمی، اقتصادی، سیاسی و سایر عرصه ها با نوآوری و اخلاص حضور خواهد یافت.
 
 
به گفته وی رعایت تقوی، احساسی عمل نکردن، داشتن بصیرت و آگاهی، الگو بودن، هم افزایی داشتن، جناحی عمل نکردن، تقویت اندیشه ورزی و به روز بودن از جمله ویژگی های بسیج در قالب تشکیلات مردمی است.
 
 
وی بیان کرد: مردم شهرستان در هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگری در صحنه های حق علیه باطل داشته اند، این شهرستان 180 شهید تقدیم انقلاب کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار