پدر شهید احمدی روشن بابیان سخنانی از علی مطهری در حمایت از منافقین و اهانت به امام رضا (ع) گفت: این صحبت‌های سخیف و دشمن پسند، عامل شرمساری است، زشت است و دل مردم را می‌رنجاند.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۵۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم احمدی روشن، پدر شهید هسته‌ای، مصطفی احمدی روشن در گفت‌وگو با ندای چناران در پاسخ به این سؤال که عامل شرمساری در نظام جمهوری اسلامی چیست، اظهار داشت: عامل شرمساری نداشتن بصیرت، گوش نکردن به حرف رهبری و ولایت مدار نبودن است.
 

وی ادامه داد: با ولایت همه‌چیز مشخص است؛ دوست و دشمن راحت تشخیص داده می‌شود. مردم نیز با کمک ولایت دشمن را می‌شناسند و آن را به مسئولین معرفی می‌کنند اما متأسفانه برخی بعد از گذشت بیش از 3 سال از دولتشان هنوز نمی‌خواهند قبول کنند که دشمن دبه کن، دروغ‌گو، کج تاب و کلاه‌بردار است و این باعث می‌شود مردم طور دیگری به مسئولان نگاه کنند و حساب خوبی روی آن‌ها باز نکنند.

وی در ادامه به لغو میتینگ سیاسی علی مطهری، عضو هیئت‌رئیسه مجلس در مشهد و سخنان رییس جمهور در این خصوص اشاره کرد و گفت: صحبت‌های سخیف و دشمن پسند مطهری عامل شرمساری است و مایه رنجش افراد انقلابی شده است.

احمدی روشن با انتقاد از سخنان مطهری مبنی بر اینکه اگر امام رضا (ع) هم می‌بود در کنسرت‌ها شرکت می‌کرد، گفت: ایشان حتی گفته است که نظام جمهوری اسلامی باید از منافقین عذرخواهی کند. عذرخواهی بابت چه؟ این چه حرفی است که فرزند یک شهید به زبان می‌آورد.

وی ادامه داد: منافقان ملعون و خبیث عامل شهادت استاد مطهری بودند. حالا فرزند این استاد که یک نماینده مجلس است؛ نماینده مردم فداکار و بسیجی است این‌گونه از منافقان حمایت می‌کند و این مایه شرمساری است، زشت است و دل مردم را می‌رنجاند.

پدر شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهند این‌چنین افرادی سخنرانی کنند چراکه بر زبان آوردن این‌گونه کلمات سخنرانی نیست بلکه لجن پراکنی است.

وی بیان داشت: از سال 94 تاکنون حدود 25 مراسم را که در آن قرار بود من با دانشجویان و بسیجیان صحبت کنم را کنسل کرده‌اند. سخنرانی‌های زیادی از اساتید و بزرگان که در آن‌ها روشنگری می‌شد از طرف دولت لغو شده است اما آقای رئیس‌جمهور و جورکشان مطهری آن‌ها را نمی‌بینند و زمانی که میتینگی که سخنران آن مردم را سمت جهنم می‌کشاند لغو می‌شود، آن را بزرگ می‌کنند و مایه شرمساری معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات