عباس ایرانمنش در یادواره شهدای کارگر زرند:

امنیت و آسایش امروز کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران

در دوران دفاع مقدس تمام اصناف برای دفاع از ایران اسلامی حضور داشتند و کارگران زحمتکش نیز در سال‌های جنگ غافل نماندند، به ندای امامشان لبیک گفتند
کد خبر: ۸۷۸۳۸۶۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ همزمان با آخرین روز از هفته پر برکت بسیج به همت حوزه مقاومت بسیج قشر کارگری و مشارکت پایگاه مقاومت شهدای کارخانه  ذغالشوئی زرند یادواره شهدای کارگردر محل نمازخانه کارخانه ذغالشوئی زرند با حضورمسئولین ومردم شهید پرور زرند برگزارشد .
عباس ایرانمنش از فرماندهان ویادگاران دوران دفاع مقدس و عضو شورای شهر زرند طی سخنانی  ضمن تبریک هفته بسیح وگرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بویژه شهدای جبهه اقتصادی با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران می‌باشیم،اظهار داشت : حضرت امام خامنه ای (مدظله) فرمودند بسیجی یعنی علی ، شما سراسر قرآن را تمام مکتب اسلام را بررسی کنید می بینید جزء مقام علی جزء نام علی وجزء یاد علی در اسلام به جوانمردی نامی برتر و والاتر نیست واین اهمیت موضوع را می رساند .
وی تصریح کرد رهبر فرزانه مان وقتی میفرمایند بسیجی یعنی علی این دنیایی حرف دارد بسیجیان ما ثابت کردند پیرو علی ابن ابیطالب (ع) هستند و همگی گفتند الله و کنار الله نیز تا پای جان ایستادند  .
ایرانمنش افزود : در دوران دفاع مقدس تمام اصناف برای دفاع از ایران اسلامی حضور داشتند و کارگران زحمتکش نیز در سال‌های جنگ غافل نماندند، به ندای امامشان لبیک گفتند، بر اساس تکلیف خود به جبهه‌های جنگ رهسپار شدند و برای دفاع از میهن تا پای جان جنگیدند.وظیفه داریم یاد و نام همه شهیدان را زنده نگه داریم و برای معرفی شهیدان تمام تلاش خود را بکار گیریم و برگزاری یادواره‌های شهدا بویژه شهدای کارگر یکی از راه‌های زنده نگه داشتن یاد شهدا و جاودانگی اهدافشان در مسیر اعتلای اسلام و انقلاب است .
عضو شورای شهر زرند گفت : پایبندی به ارزش های انقلاب ، بصیرت و پیروی از ولایت فقیه از وصیت های مهم شهداست که باید همه ما و مسئولین به آن توجه کنیم . وی به نقش شهدا و خانواده شهدا در دفاع از انقلاب اسلامی اشاره و ابراز کرد: بسیجیان ، رزمندگان و شهدای ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی که یک نبرد صد در صد ناجوانمردانه بود با دست خالی در برابر تجیهزات تمام عیار استکبار ایستادند و آنها را به زانو درآوردند . و امروز علی رغم اینکه در مرزمان در مرکز کشورمان جنگی نیست هزاران کیلومتر جنگ را برده اند بیخ گوش استکبار جهانی و گلوی دشمن را دارند می فشارند واینها همه از عظمت شما بسیجیان و شهداست .
ایرانمنش با اشاره به این مطلب که مردم ما از بی عدالتی می نالند خطاب به مسئولین گفت : شما رابخون شهداء به داد این ملت برسید شما را به خون شهداء با این زالو صفتان از هر جناحی و هر گروهی هستند برخورد کنید .
شایان ذکر است این مراسم معنوی با مدیحه سرائی سرهنگ پاسدار علی اکبر شاهرخی فرمانده سپاه ناحیه زرند خاتمه یافت.
ارسال نظرات