خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
مدیرکل صدا و سیمای اصفهان در گلستان شهدا:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اصفهان در جمع پاسداران سپاه صاحب الزمان (عج) و سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) در گلستان شهدا گفت: در دنیای امروز خبرنگار نداریم بلکه خون‌نگار داریم و خبرنگاران امروز رسانه ملی خون نگاران کشور ما هستند.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۸۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان مسعود احمدی پیش از صبح امروز در مراسم گرامیداشت محسن خزایی اولین خبرنگار شهید مدافع حرم در گلستان شهدا اظهار کرد: در دنیای امروز خبرنگار نداریم بلکه خون‌نگار داریم و خبرنگاران امروز رسانه ملی خون نگاران هستند، امروز رسانه‌های غرب عجیب تلاش می‌کنند تا این صداها از جبهه‌های مقاومت را منعکس نشوند.

وی افزود: شهید خزایی صدای مدافعان حرم را به دنیای خفته می‌رساند، در این روز فرصت این پیش آمد که تصویر یک خبرنگار همراه با مدافعان حرم در همه جا دیده شد و اگر همکاران او نبودند چه‌کسی این همه رشادت و جنایات را منعکس می‌کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اصفهان با بیان این که تمام دنیا و رسانه‌های دنیا در انحصار ۶ پایگاه امپریالیسمی هستند که از امریکا هدایت می‌شوند، ادامه داد: امروز بیداران جهان خون نگاران، یعنی همان خبرنگاران هستند و رسانه ملی تنها در آوردگاه رسانه‌ای در مقابل تمام رسانه‌های غربی است که با حضور چنین خبرنگارانی در عرصه نبرد ایستاده است.

احمدی در پایان عنوان کرد: شهدای رسانه و امروز شهید محسن خزایی در پیشانی این جنگ‌ها، چراغ راه ما هستند و امیدواریم مسؤولان در این جنگ‌ها این مشعل‌های هدایت را دریابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها